Trondster Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Likte spesielt kontrastene i det siste motivet der, mellom bastant mur og bløtt tre, århundreder og alt sammen. Fungerer fint i svart-hvitt! Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 22. april: Fortsetter nå med fjølbuene mine jeg. Dere får endelig si fra hvis dere er lei av dem. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det skorter litt på vedlikeholdet på noen av dem. Ellers var det siste meget harmonisk og fint komponert. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Det er bare å pøse på med fjølbuene for min del. Ihvertfall så lenge du presenter de så lekkert som her. Og de kan være så fillete som bare det. Tom Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 23. april: Slegghaugan(det måtte jo bare komme) Lenke til kommentar
kaian Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Kan bare si meg enig med Tom, det er en flott serie du har her og jeg tar gjerne flere fjellbuer a la Lynx1. Og om slagghaugene er mye fotografert, så var allikevel dette et godt et blant dem. Liker at du har gjort dem til siluetter, det passer særlig godt med snørestene på nordsida. Grafisk og flott! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 22 April er pent. Bra eksponert, og stemningsfult. Får en merkelig assosiasjon til spekkhogger når jeg ser slagghaugan Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 25. april 2009 Forfatter Del Skrevet 25. april 2009 Hehe, merkelige greier, jeg hadde assosiasjoner til spekkhogger selv etter at jeg konverterte til BW. Takk for kommentarer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Keiko is back Jeg må innrømme at jeg så ikke likheten helt før dere nevnte det. Men det var noe kjent ... Tom Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 29. april 2009 Forfatter Del Skrevet 29. april 2009 29. april: Jaggu ble det ikke noen løer i dag også. De holder seg i det minste litt i bakgrunnen denne gangen. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Nok et idyllisk landskapsbilde fra deg. s/h-konverteringen har du virkelig stålkontroll på - hvilken metode bruker du? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg liker komposisjonen her. Steingjerdet leder bort til den store bjørka som dominerer i forgrunnen. Løene i mellomgrunnen i høyre halvdel av bildet, og så åsen i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Takk for fine kommentarer! Bruker stort sett bare B&W conversion i Capture NX2. Justerer brightness og kontrast etter smak. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Liker komposisjonen, ja - fint sånn bjørka reiser seg høyt over landskapet og åsene i bakgrunnen. Fine bildet. Bittelitt skjolder i gråtonene oppe til høyre, men det er pirk - enda et fint Lynx1-bilde! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Aner ikke hvorfor jeg ikke har kommentert denne tråden før – her er det mange voldsomt fine bilder. Her har jeg mye å lære! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå