Gå til innhold

Aprilfest 2009 - Lynx1 - Svart/hvitt landskap


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er godt med snø her ennå ja. Får se om man kan klare å diske opp med litt mer vårlige fornemmelser litt senere i utfordringen.

Våren kommer. I år også.

 

Men jeg får litt vårstemning av dette nydelige bildet, jeg. Måten lyset skinner mot snøen, så skjønner jeg at det er hard skare og snøsmeltingen er godt igang.

 

Tom

Lenke til kommentar

Takk for kommentarer!

 

Ser allerede nå at jeg kommer til å slite med å gjennomføre utfordringen selv som pingle. Skiturer i 2 meter dyp regntrukket snø med bikkje på slep og fotoutstyr opp og ned av sekken tærer på humøret. I går sleit jeg med å finne noe særlig å ta bilde av og i tillegg var lyset lite samarbeidsvillig.

 

2. april

 

post-164833-1238775150_thumb.jpg

 

Skulle ønske den bjørka til høyre ikke hadde vært der. Da hadde dette blitt et adskillig bedre bilde.

Endret av Lynx1
Lenke til kommentar
Skulle ønske den bjørka til høyre ikke hadde vært der. Da hadde dette blitt et adskillig bedre bilde.

Likte denne jeg. Men jeg synes bjørka til høyre skulle fått stå. Det er den lille grana bak som ikke skulle vært der. Hadde du stått litt lengre til venstre, så er det mulig at grantrærne hadde vært mellom bjørkene. (Men det er lett for meg å si nå).

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...