Lynx- Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Bruker: Lynx1 Tema: Svart/hvitt landskap Aktivitetsnivå: pingle Utstyr: Nikon D300 + det jeg måtte finne formålstjenlig Endret 28. mars 2009 av Lynx1 Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 1. april Er så lite fantasifull når det kommer til tittel på bilder, så jeg lar være. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Det var pent! Fikk følelsen av en kulisse av en eller annen merkelig grunn. Endret 1. april 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Vakkert, en estetisk nytelse rett og slett. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Nydelig... Mer er det ikke å si! Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Enig! Godt å se at våren starter litt mer snøete noen steder i landet.. Det enkle er ofte det beste! Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Takker! Er godt med snø her ennå ja. Får se om man kan klare å diske opp med litt mer vårlige fornemmelser litt senere i utfordringen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er godt med snø her ennå ja. Får se om man kan klare å diske opp med litt mer vårlige fornemmelser litt senere i utfordringen. Våren kommer. I år også. Men jeg får litt vårstemning av dette nydelige bildet, jeg. Måten lyset skinner mot snøen, så skjønner jeg at det er hard skare og snøsmeltingen er godt igang. Tom Lenke til kommentar
-trygve Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Flotte kontraster mellom svarte trær og lys snø og himmel. Det ser ut til at du har klart å balansere eksponeringen bra her; det er lett for at himmelen brenner helt ut på slike bilder. Den nesten midtstilte horisonten fungerer også bra her synes jeg. Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Lekkert.Og det kledde så absolutt s/h. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Virkelig en flott glød du har fått i dette bildet. Lekkert er ordet her også. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Takk for kommentarer! Ser allerede nå at jeg kommer til å slite med å gjennomføre utfordringen selv som pingle. Skiturer i 2 meter dyp regntrukket snø med bikkje på slep og fotoutstyr opp og ned av sekken tærer på humøret. I går sleit jeg med å finne noe særlig å ta bilde av og i tillegg var lyset lite samarbeidsvillig. 2. april Skulle ønske den bjørka til høyre ikke hadde vært der. Da hadde dette blitt et adskillig bedre bilde. Endret 3. april 2009 av Lynx1 Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Herlige bilder! Fikk lyst til å bade i snøen, rett og slett. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Fint nr.2 også, men jeg synes ikke det når helt opp til nr.1 med sitt fantastiske skyggespill. Endret 3. april 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Skulle ønske den bjørka til høyre ikke hadde vært der. Da hadde dette blitt et adskillig bedre bilde. Likte denne jeg. Men jeg synes bjørka til høyre skulle fått stå. Det er den lille grana bak som ikke skulle vært der. Hadde du stått litt lengre til venstre, så er det mulig at grantrærne hadde vært mellom bjørkene. (Men det er lett for meg å si nå). Tom Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Det kan være at du har rett i det ja Tomsi. Slik det er nå kjemper de litt med hverandre om oppmerksomheten ihvertfall. Men det som er så fint med disse utfordringene er at man lærer av disse små blemmene. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 5. april Slår virkelig ut håret i dag. Landskapsbilde i portrettformat, med menneskeskapte elementer. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Syns du har fine bilder. Spesielt godt liker jeg det første bildet, uten at jeg kan utdype det noe. Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Slår virkelig ut håret i dag. Landskapsbilde i portrettformat, med menneskeskapte elementer. Du er helt gal altså! Fine bilder, rene og behagelige i svart og hvit. Me like Kristian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå