Gå til innhold

Tordivler lukter dritt!

atrax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hihihi  :p  

lurer på åssn det hadde vært å våkne med denne hårballen i kjeften :p

http://moya.g33kgrrl.net:81/harmony.jpg

har harmony travet no i det siste? kanskje hu er bitt av slankehysteriet, og føler hu får for fete larver, ergo må trimme litt?

jeg tror ikke det bare er tordivler som lukter bad, de fleste væsker som insekter slipper ut er jo for å forsvare seg, erke rart de lukter bajs!

lurer på åssen mennesket hadde vært med sånne kjertler som ga fra seg lukt eller væske.. ikke svette..det teller ikke.. selv om man kan skremme vekk folk med svettelukta si og :roll:

Lenke til kommentar
En jævlig edderkopp! :o

Scrolla raskt nedover, og fikk se den onde saken. Kjente adrenalinet pumpe og hjertet slå raskere. Sparket faktisk ifra veggen på refleks, slik at stolen skle en meter bakover. Kjenner kaldt gufs nedover ryggen, og at alle hårene på hodet reiser seg. Holdt faktisk pusten helt til jeg hadde scrolla forbi den. Kjenner prikking på ryggen... drar av meg genseren, reiser meg, springer litt rundt mens jeg klør som en helt. Kikker i taket, hjørner og mørke kroker etter beistet. Ser ned i chipsposen... sector clear. Lytter...stille.

Det er ikke kjekt med araknofobia nei.

Lenke til kommentar
En sinnsvakt edderkopp! :o

Scrolla raskt nedover, og fikk se den onde saken. Kjente adrenalinet pumpe og hjertet slå raskere. Sparket faktisk ifra veggen på refleks, slik at stolen skle en meter bakover. Kjenner kaldt gufs nedover ryggen, og at alle hårene på hodet reiser seg. Holdt faktisk pusten helt til jeg hadde scrolla forbi den. Kjenner prikking på ryggen... drar av meg genseren, reiser meg, springer litt rundt mens jeg klør som en helt. Kikker i taket, hjørner og mørke kroker etter beistet. Ser ned i chipsposen... sector clear. Lytter...stille.

Det er ikke kjekt med araknofobia nei.

:o OMG såpass?! :lol: :o
Lenke til kommentar
En sinnsvakt edderkopp! :o
Basicly angst på meget høyt plan.
:o OMG såpass?! :lol: :o

Jupp. Edderkopper friker meg til helvete ut. To-tre slike adawen dyr i RL, og jeg hadde sikkert fått hjerteflimmer/heartattack. For pokker, de små med diameter på >1 tomme gjør at jeg fryser helt. (Slik du ser idiotene får i skrekkfilmer når de egentlig bør løpe) Jeg husker at jeg måtte fjærne en diger korsedderkopp *klø på rygg* fra taket i fjor, og luftgevær ble det utvalgte redskapet for å fjærne det enorme beistet.

Jeg vet at de ikke kan skade meg (de som lever el'natural i Norge), men dødsangsten er der for det. Det verste marerittet jeg har hatt handlet om det som gjør at jeg friker mest. At den hårete saken prøver å komme seg inn i nebbet mitt/andres nebb!

EDIT: Testet om jeg tålte å se på bildet av dyret til adawen, og scrollet forsiktig opp...litt etter litt, helt til jeg så hele bildet. Jeg kjente det begynte å klø og stikke over hele kroppen (jmf; ullgenser/bukse + kommando) og så bevegde plutselig bildet seg etter at jeg hadde fjærnet hånden fra musen. (Sikkert at scrollhjulet var jamma mellom to hakk, og så var den plutselig ikke jamma lenger.) Det var som om noen la hjertet mitt i *faen det klør* et vaffeljern og trykkte til. Og prikkingen/stikkingen stopper ikke. /me Away@kald dusj.

Lenke til kommentar
Masse om edderkopper

Hihi.. jeg lo godt her nå. Skal prøve å unngå posting av eightlegged freak i fremtiden.

Burde gå greit egentlig, siden rettmessige eier av dyret har tatt den tilbake. Jeg var nok bare en surrogat-mor i en kort periode.

Nytt beist skal anskaffes til høsten! :)

Lenke til kommentar

Masse om araknofobia

Sliter med samme problemet, ikke no artig å stivne av skrekk pga. en liten araknoid nei! Bør ikke være lov å legge ut sånne bilder på forumet, folk (som meg) kan jo få hjerte problemer :grumpy: . Kapper heller av armen enn å la en sånn en gå på den.

Lenke til kommentar
Det er sant! :evil:  

Raka nettopp løv i hagen, og i min store iver oppdaga jeg en stor svart bille. "Lenge siden jeg har sett en tordivel" tenkte jeg, og plukka den opp.

Det er siste gang jeg rørte en slik en! For da jeg satte den fra meg igjen, merka jeg en rar søtlig lukt som bare var helt sinnsvakt. Den kom fra fingrene mine! Kreket pissa vel på meg eller noe..*banne* :grumpy:  

Greit nok, jeg hadde lært leksa mi, slike krek skal ikke plukkes opp!

Men som om det ikke var nok:

Når jeg etterpå prøver å vaske vekk lukta, finner jeg ut at det ikke går! Lukta sitter som klistret.. :grumpy:  

Får finne frem sandpapir eller noe, gni av huden på fingrene :lol:

så er det jo ikke meninga at du skal plukke opp små svarte dærter..... :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...