Gå til innhold

Tordivler lukter dritt!

atrax

Anbefalte innlegg

Det er sant! :evil:

Raka nettopp løv i hagen, og i min store iver oppdaga jeg en stor svart bille. "Lenge siden jeg har sett en tordivel" tenkte jeg, og plukka den opp.

Det er siste gang jeg rørte en slik en! For da jeg satte den fra meg igjen, merka jeg en rar søtlig lukt som bare var helt jævlig. Den kom fra fingrene mine! Kreket pissa vel på meg eller noe..*banne* :grumpy:

Greit nok, jeg hadde lært leksa mi, slike krek skal ikke plukkes opp!

Men som om det ikke var nok:

Når jeg etterpå prøver å vaske vekk lukta, finner jeg ut at det ikke går! Lukta sitter som klistret.. :grumpy:

Får finne frem sandpapir eller noe, gni av huden på fingrene :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min historie.. En gang landet en flue på sykkelstyret. Da den hadde fløyet hadde den etterlatt en våt flekk :grumpy:

Deilig...men hør på denne:

Hadde nettopp spist middag. Sykla i stor fart, og kjente plutselig en liten klump i munnen. "Sikkert en bit fra middagen som hadde lurt seg unna", tenkte jeg. Så jeg svelgte den. Mens den var på vei ned i halsen min, merka jeg til min store ubehagelighet at biten begynte å kravle!

Ugh...det var spennende kan du tro! <spy-smiley>

Lenke til kommentar

Hadde nettopp spist middag. Sykla i stor fart, og kjente plutselig en liten klump i munnen. "Sikkert en bit fra middagen som hadde lurt seg unna", tenkte jeg. Så jeg svelgte den. Mens den var på vei ned i halsen min, merka jeg til min store ubehagelighet at biten begynte å kravle!

Eeeww...fuck det hørtes godt ut...har aldrig lukta på en tordivel...kommer egentlig ikke på hvordan den ser ut... :oops:
Lenke til kommentar
Min historie.. En gang landet en flue på sykkelstyret. Da den hadde fløyet hadde den etterlatt en våt flekk  :grumpy:
:lol: å fy fahn det hørtes ekkelt ut! huff :wink:

jaaaa, måtte kaste sykkelen etterpå :wink:

Hehe...får håpe at det ikke var en dyr sykkel da... ;)
Lenke til kommentar
Min historie.. En gang landet en flue på sykkelstyret. Da den hadde fløyet hadde den etterlatt en våt flekk  :grumpy:

tygg maten din gutt! :grumpy:

Lenke til kommentar
Min historie.. En gang landet en flue på sykkelstyret. Da den hadde fløyet hadde den etterlatt en våt flekk :grumpy:

eller burde du slutte å spise mat mcdonalds eller kebabkongen da

Lenke til kommentar
Har dere sett (og lukta) sånne litt mindre biller med et slags trekanta mønster på ryggen i fine farger (orange eller grønn elns)? De lukter skitt meg i varmere strøk down under ikke veldig godt.

Ja, men har ikke prøvd å spise en av dem enda..sikkert en delikatesse i enkelte land.. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg fikk en mygg i vrangstrupen under fisketur i på campingplass i Danmark for masse år siden. F..enskapet irriterte slimhinnene så sinsvakt at jeg fikk den værste halsbetennelsen jeg til dags dato har hatt. Tok meg bortimot to måneder å bli bra. Men den var heldigvis luktfri.

Lenke til kommentar

Sykkla en gang på en smal sti. Kom i stor fart og såg ikke at det var en myggsverm rett forran meg. Så jeg sykkla bare videre og rett gjennom myggsvermen...mmmm...fikk ca.3-4 mygger inn i kjeften som jeg svelgte!mmmm så godt....det er ikke noe å anbefale ;) !

Lenke til kommentar

Masse tordivler på vestlandet!

I dag fant først en liten stygg grå og hard sak som ramlet fra taket i bilen. jaja tenkte jeg og knipset den ut. Når jeg hadde kommet ett stykke så oppdaget jeg enda en av dette stygge krypet på frontruten. prøvde å fjerne den, og da hoppet den som faen mot meg! mistet nesten kontrollen over corsa'n.

Jeg bruker å få små fluer i øynene når jeg sykler. Det er ikke behagelig :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...