simon11 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Heisann! Kjenner en person som jeg tror er dødssyk. Fikk en meldig av henne nå og ønsker å ønske god bedring når jeg svarer. Men vil dette bli tolket positivt? Skal jeg bare ønske alt vel? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det spørs hva du mener med dødssyk. Er hun døende eller alvorlig syk? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hvis hu er klar over at hun skal dø, er det mildt sagt ikke humant å ønske god bedring. Si heller "Jeg tenker på deg". Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 dødssyk sier seg vel selv "som jeg tror er" Lenke til kommentar
simon11 Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Hvis hu er klar over at hun skal dø, er det mildt sagt ikke humant å ønske god bedring. Si heller "Jeg tenker på deg". Høres fornuftig ut. Jeg tror hun vet hun skal dø ja. Men har hatt sykdommen en stund. Kanskje hun lever lenge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå