Stallone Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 som topic sier, jeg skal ha en Iphone 3g fra netcom så hvilken av dissa abonomangene skal jeg velge? eller har telenor noe bedre? Lenke til kommentar
larspistasj Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Kommer ann på forbruket ditt. Holder 100 minutter? 100 sms? Blir det for mye? Hvor mye data regner du med å bruke? Har du tilgang til trådløst internett der du befinner deg? Men uansett om ett abonnement skulle vise seg være feil i forhold til forbruk kan du fritt bytte dem imellom, i avtaletid. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 iTalk small er bra nok for meg, grei pris, bra med inkluderte minutter og sms og tilogmed 500 mb datatrafikk! Ikke sjangs at jeg bruker 500 mb på en måned, da jeg er koblet til wifi når jeg kan. Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 iTalk small er bra nok for meg, grei pris, bra med inkluderte minutter og sms og tilogmed 500 mb datatrafikk! Ikke sjangs at jeg bruker 500 mb på en måned, da jeg er koblet til wifi når jeg kan. Jeg velger nokk ITalk Small ja:D Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ulempen med iTalk Small er at du ikke kan kjøpe tilleggstjenester som Fastpris og SMS-mania o.l., ellers er det et gunstig abonnement om det passer forbruket Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Synes det er skremmende hvor lite du får av ringetid og meldinger med de høye månedsavgiftene med i abonnementene til netcom og telenor i forhold til andre selskaper som onecall og lignende. Det er jo svindel i forhold! Det er ikke alle som konstant surfer. Gleder meg til å se hva slags abonnement chess kommer med til iPhone. Litt off topic: Noen som forresten har lest noe mer om når chess kommer med telefonen? Venter i spenning:) Endret 30. mars 2009 av mortenmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå