Stonewyck Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Kjøpte meg Xbox 360 for en uke siden, og er kjempefornøyd. Enn så lenge har jeg brukt scart for bildeoverføringen. Nå har jeg lyst å bruke HDMI, og har følgende spørsmål: 1. Er det en standars HDMI kabel eller en "spesiell" HDMI kabel, kun for Xbox360? 2. Hvor er det billigst å kjøpe? Lenke til kommentar
Vacuum Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Kan bruke hvilken som helst HDMI kabel. Om kabelen ikke må være lang ville jeg bare gått og kjøpt den billigste du finner på Clas Ohlson. Lenke til kommentar
Stonewyck Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Kan bruke hvilken som helst HDMI kabel. Om kabelen ikke må være lang ville jeg bare gått og kjøpt den billigste du finner på Clas Ohlson. Supert, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
varmit Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Om du ikke har kjøpt enda ville jeg sterkt vurdert dealextreme.com. Denne HDMI-kabelenhar jeg, og den virker solid og dyr samtidig som den koster ca 50 kr! Ingen fraktkostnader, ingen toll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå