iNtensimilla Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hei Har nå i et år gått med smerter i beinet som er ekstra ille etter at jeg har brukt beinet til å sparke fotball eller skate. Har ikke gjort noe serlig med det, har bare ventet på at det skulle gå over, men det er like ille nå som når jeg først fikk det for ca. 1 år siden (dreiv med styrketrening og skating samtidig når det skjedde) Nå har jeg begynt å skate litt igjen, og beinet gjorde veldig vondt etter at jeg hadde vært ute og skata i flere timer i går, og er nå redd for at jeg ikke får mulighet til å skate til sommeren. Det jeg lurer på da er om det er noen øvelser jeg kan gjøre på kveldene, og/eller om det er noen piller jeg kan ta for å kurere betennelsen? Mvh, Eirik. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Hei Har nå i et år gått med smerter i beinet som er ekstra ille etter at jeg har brukt beinet til å sparke fotball eller skate. Har ikke gjort noe serlig med det, har bare ventet på at det skulle gå over, men det er like ille nå som når jeg først fikk det for ca. 1 år siden (dreiv med styrketrening og skating samtidig når det skjedde) Nå har jeg begynt å skate litt igjen, og beinet gjorde veldig vondt etter at jeg hadde vært ute og skata i flere timer i går, og er nå redd for at jeg ikke får mulighet til å skate til sommeren. Det jeg lurer på da er om det er noen øvelser jeg kan gjøre på kveldene, og/eller om det er noen piller jeg kan ta for å kurere betennelsen? Mvh, Eirik. Hei. Angående ledd/bein smerter må du ta opp med fastlegen din. Det beste rådet er at du la skaden få hvile og ro med minst mulig belastning. Endret 27. mars 2009 av Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå