HadHa Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Jeg er rimelig ny i flash, og sliter med en ting. Jeg har en "ferdig" fil som looper hele tiden. Men, så vil jeg adde en lyd på startup. Jeg har prøvd flere tutorials og guider men får det ikke til. Altså, jeg vil ha en lyd som spilles av EN gang, men resten av flashen looper evig. Noe hjelp å få? Hvordan går jeg frem? (Lydfilen min er i wav. - jeg får den inn i prosjektet, men den looper og det er sinnsykt irriterende for personen som ser på loopen ) (Tenkte foresten at siden det var actionscript med i bildet ble det rett og legge den på generell programmering, men takk for flytte likevell) Endret 1. april 2009 av HadHa Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
HadHa Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 bump? =/ Dersom det jeg spør etter ikke er mulig, hvordan skal jeg arbeide rundt problemet? Lenke til kommentar
decophly Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hvis du lager et MC(MotionClip) inne i et av layeren. Inne i dette MotionClipet legger du lyden inn på første frame. Når lyden er ferdig(du ser hvor langt den strekker seg), adder du en ny keyframe. Her legger du inn "stop();" i actionpanel(Altså i den nye keyframen). Prøv det. Lenke til kommentar
HadHa Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Hvis du lager et MC(MotionClip) inne i et av layeren. Inne i dette MotionClipet legger du lyden inn på første frame. Når lyden er ferdig(du ser hvor langt den strekker seg), adder du en ny keyframe. Her legger du inn "stop();" i actionpanel(Altså i den nye keyframen). Prøv det. Dette har jeg prøvd før - eller i allefall en guide som sa noe lignende. Men jeg er rimelig fersk, så det kan være jeg gjør noe feil..? Har du mulighet for å forklare enda grundigere? eller ta det over en chat som feks msn? Prøvde din guide nå - Motion clip?? - HadHa Endret 1. april 2009 av HadHa Lenke til kommentar
HadHa Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Jeg gjorde som han sa, men brukte "Movie Clip" Sikkert bare en skrivefeil fra decophly sin side. Det virker i allefall nå, og takk skal du ha. [LØST] Lenke til kommentar
decophly Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ja, haha. Det var mening at det skulle være MovieClip! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå