Gå til innhold

Samsung SM-348BEAB/352BEAB combo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er også på jakt etter en combo drive. Tenkte å ha den i en ASUS Pundit, plassert vertikalt. Da tror jeg slot-in i stedet for skuff er bra. Jeg vet imidlertid at Dell sine Optiplex maskiner har en cd-skuff som fester cd-en når den er åpen (Omtrent som i min bærbare cd-spiller av typen Sony). En slik vil jeg ha.

Vil cd-ene henge fast i skuffen på Samsungen nevnt over eller er man prisgitt finfølelse og balanse for å få cd-en uknust inn i spilleren? Noen som vet?

Svirr

Lenke til kommentar
Alt jeg vet er at Samsung suger og at jeg aldri kommer til å kjøpe det mer etter masse kluss med de delene jeg har hatt...   :evil:

Kan du fortelle oss mer spesifikt hvilke problemer du har hatt? Og med hvilken modell?

Forøvrig, jeg vet ikke om den Samsungen har cd-fester for vertikalt bruk. (Plextoren jeg skal pensjonere for combi-driven har det). Hvis noen vet, pliiz del deres viten med oss. :wink:

Lenke til kommentar
Forøvrig, jeg vet ikke om den Samsungen har cd-fester for vertikalt bruk. (Plextoren jeg skal pensjonere for combi-driven har det). Hvis noen vet, pliiz del deres viten med oss. :wink:

Jeg har sett i beskrivelsen at den kan monteres vertikalt, men hva det betyr av cd-feste vet jeg ikke. Jeg skulle tro at cd-en "låses" når skuffen har gått inn, men det er jo kjekt om man slipper å balansere cd-en inn i maskina. Så pliis del det glade budskap :smile:

Svirr

Lenke til kommentar

Hadde en samsung dvd 616-t ett eller annet og så har jeg hatt en samsung cd-rom... Begge disse røyk etter mye kluss... Spesifikt hva som var galt vet jeg rett og slett ikke. På den ene begynte det med hakking, skrape lyder som om cd`n gikk skevt... En dag var det plutselig helt over... Byttet til en dvd deretter, den og fra samsung... Den begynte å fuske etter 1-2 mnd, forsvant av og til helt fra maskinen, der jeg måtte reboote, så var den tilbake... Holdt vel på slik noen dager så ga den også opp... :evil::grumpy:

Igjen sitter jeg med inntrykk av at samsung suger, og jeg kjenner flere som er enige i dette... Jeg sier dette av personlig erfaring og har gjort det til en "mission" å spre dette budskap... :woot::evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...