VinterUlv Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Noen som har testet denne eller vet av noen tester om den? http://www.komplett.no/k/k.asp?ck=1&r=1&ac...CatID=3&GrpID=6 Er på utkikk etter en combi cd-brenner/dvd-leser. (Gjerne med slot-in istedet for skuff også!). Pris, ytelse og stil teller seff :wink: Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Ingen som vet om alternative combo-spillere? Finner heller ikke særlig mange tester på disse produktene heller. All informasjon er hjertelig velkommen. Lenke til kommentar
Svirre Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg er også på jakt etter en combo drive. Tenkte å ha den i en ASUS Pundit, plassert vertikalt. Da tror jeg slot-in i stedet for skuff er bra. Jeg vet imidlertid at Dell sine Optiplex maskiner har en cd-skuff som fester cd-en når den er åpen (Omtrent som i min bærbare cd-spiller av typen Sony). En slik vil jeg ha. Vil cd-ene henge fast i skuffen på Samsungen nevnt over eller er man prisgitt finfølelse og balanse for å få cd-en uknust inn i spilleren? Noen som vet? Svirr Lenke til kommentar
Battone Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Alt jeg vet er at Samsung suger og at jeg aldri kommer til å kjøpe det mer etter masse kluss med de delene jeg har hatt... Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Alt jeg vet er at Samsung suger og at jeg aldri kommer til å kjøpe det mer etter masse kluss med de delene jeg har hatt... Kan du fortelle oss mer spesifikt hvilke problemer du har hatt? Og med hvilken modell? Forøvrig, jeg vet ikke om den Samsungen har cd-fester for vertikalt bruk. (Plextoren jeg skal pensjonere for combi-driven har det). Hvis noen vet, pliiz del deres viten med oss. :wink: Lenke til kommentar
Svirre Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Forøvrig, jeg vet ikke om den Samsungen har cd-fester for vertikalt bruk. (Plextoren jeg skal pensjonere for combi-driven har det). Hvis noen vet, pliiz del deres viten med oss. :wink: Jeg har sett i beskrivelsen at den kan monteres vertikalt, men hva det betyr av cd-feste vet jeg ikke. Jeg skulle tro at cd-en "låses" når skuffen har gått inn, men det er jo kjekt om man slipper å balansere cd-en inn i maskina. Så pliis del det glade budskap :smile: Svirr Lenke til kommentar
Battone Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hadde en samsung dvd 616-t ett eller annet og så har jeg hatt en samsung cd-rom... Begge disse røyk etter mye kluss... Spesifikt hva som var galt vet jeg rett og slett ikke. På den ene begynte det med hakking, skrape lyder som om cd`n gikk skevt... En dag var det plutselig helt over... Byttet til en dvd deretter, den og fra samsung... Den begynte å fuske etter 1-2 mnd, forsvant av og til helt fra maskinen, der jeg måtte reboote, så var den tilbake... Holdt vel på slik noen dager så ga den også opp... Igjen sitter jeg med inntrykk av at samsung suger, og jeg kjenner flere som er enige i dette... Jeg sier dette av personlig erfaring og har gjort det til en "mission" å spre dette budskap... Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Uffda. Kanskje Samssung burde holde seg til gravemaskiner og TV'er.. slik som Hitatchi. *Fortsetter å lete etter combi-drives av andre merker* Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Du bør for all del ligge unna Samsung. Dre@m_Lord og flere han kjenner har hatt trøbbel med dem. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 Hva med denne fra Aopen? http://www.pcworld.no/dataguiden/index.cfm...00E1F9896AB7279 Eller denne fra LG? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=3&GrpID=6&s=pl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå