RBW Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Roccat er kanskje mest kjent for sine spillmus, nå utvider de utvalget. Les mer Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Nice. Skal vente på tester, så blir det muligens et nytt headset på meg Endret 27. mars 2009 av JFM Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Tenkte det samme, ser kjempe bra ut. Og mine Icemats begynner å bli ganske slitt Lenke til kommentar
Botnevik Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 CHIZZE! me want hehe, sikkert konge dette headsettet, bare mic'en er bra. Kjøper sikkert dette hvis prisen er 800kr! noe jeg tror vi ikke kan forvente i norge da.. Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Så de er egentlig 4.0 da? (hvis man ikke regner med mic'n som er en omvendt høytaler) Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det blir iallefall ikke to på èn side og tre på den andre... (For hvor skal liksom center være?) Lenke til kommentar
LapperT Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 center blir vel "emulert" ved at flere elementer lager lyd samtidig? Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Hvis disse kommer med USB støtte, slik at jeg kan bruke dem med PS3, så kommer jeg sterkt til å vurdere dem. Men har mine tvil at dem har usb støtte på noe vis. Noen som vet om usb produkter der man kan plugge inn vanlig headphone jack samt microfon? (tenker på bruk av ps3 uten mellomforsterker) Edit: Ser ut som den bruker usb (TechSpecs tab'n) men er redd for at det bare er for strøm... http://www.roccat.org/Products/Products/ROCCAT-Kave/ Endret 27. mars 2009 av Jon Ivar Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hvis disse kommer med USB støtte, slik at jeg kan bruke dem med PS3,så kommer jeg sterkt til å vurdere dem. Men har mine tvil at dem har usb støtte på noe vis. Noen som vet om usb produkter der man kan plugge inn vanlig headphone jack samt microfon? (tenker på bruk av ps3 uten mellomforsterker) Edit: Ser ut som den bruker usb (TechSpecs tab'n) men er redd for at det bare er for strøm... http://www.roccat.org/Products/Products/ROCCAT-Kave/ HER har du ett lite fint adapter .. Ifølge en bruker så er det også laget for å fungere til PS3 også, så da er du reddet Zulboom Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Interesant. Tanken var jo faktisk å sitte med headset og mic, med mic på ps3 og audio på forsterker. Takker for link Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Np.. Kan anbefale deg den siden på det varmeste.. Gratis frakt og greier.. Link til en over 50 sider lang forumtråd om nettsiden Zulboom Lenke til kommentar
Ivittie Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Sweet, håper de tåler litt røff behandling, for jeg har nemlig klart å ødelegge to tidligere mus og to headset. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Jeg håper det er et sånn headset som Steelseries Siberia. At man ikke får "høytallerene" oppå øret, men over. Så at det går rundt over hele. Så at ørene blir inni "høytallerne". Det er veldig komfortabelt synes nå jeg. Er ikke helt sikker på hvordan jeg skulle fortelle det, så vet ikke om dere skjønner, men. EDIT: Oops.. Sorry for at jeg drar opp en gammel tråd. Endret 9. april 2009 av Kristian94 Lenke til kommentar
probin Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Nå er det ikke lenge igjen! noen som vet om dem har samme release over alt? eller må jeg gå til en bestilling fra utlandet for å får den fort som mulig(når den først slippes ut da) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Fikk mitt Roccat Kave i dag, det er utrolig digg! Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Så to små elementer i hver øreklokke istedet for et stort? Høres ikke ut som en oppskrift på suksess iforhold til lyden... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Må si jeg gleder meg til mer utfyllende test! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå