blackburn Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg er ute etter ett stort kabinett (planlegger vannkjøling). Noen som vet om ett som er billig og bra? Gjerne uten PSU Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Chieftec big tower er vel det beste til den fine prisen! Men lian li pc70 er stort , har mange vifteplasser og er veldig greit! Syns det blir litt for langt men det er nå min mening... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Chieftec big tower er både stort og billig, gå fo det! Lenke til kommentar
atrax Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Chieftec Powah! Jeg fikk plass til en schwær radiator i mitt tower, anbefaler det absolutt! Det er mange som sier at de er lei av (modda) Chieftec, men etter min mening er de perfekte til modding, billige og store, lett å jobbe med! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Se sigg. Masse plass i bunnen. Lenke til kommentar
Motig Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Skal du ha et skikkelig serverkabinett med vannkjøling er det bare Chieftec Jumbo-serien som gjelder. De selges av komplett.no og databutikken. Kabinettene kan du lese om her Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg har dette: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...E2000B&toc=3040 Massevis av plass innvendig! Noe jeg likte var at det er en del ledig plass nederst under HK'et. I tillegg sitter PSU på en egen plate som kan skrues ut. Så hvis man vil ha PSU høyere opp så er det bare å kuttet til en egen plate. Det ser ikke så veldig stort ut på bildet fordet det er ganske bredt. Og ikke minst: Det har hjul!! http://home.no/exdeath/pictures/data/case/ <-- noen bilder av mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå