Robåt Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hvorfor blir noen tråder stengt uten at det kommer en moderator og stenger den? Slik som denne? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det er jo en moderator som har stengt denne (evt en admin) og begrunnelsen ligger jo i innlegget til han som postet sist. Så ser ikke poenget med at en mod. skal kommentere stengingen av tråden. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det er jo en moderator som har stengt denne (evt en admin) og begrunnelsen ligger jo i innlegget til han som postet sist. Så ser ikke poenget med at en mod. skal kommentere stengingen av tråden. Jepp, blir som smør på flesk det.. Lenke til kommentar
Robåt Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Så ingen forkledde ninjamoderatorer altså? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jo. Men ikke akkurat i denne saken Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Så ingen forkledde ninjamoderatorer altså? Alltid en som lurer i buskene... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Innlegget under posten er jo en link til en lik tråd. Og dermed stenges den overflødige tråden. Er nesten som en norm Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Men ninjastenging med henvisning til siste innlegg er en forumkultur som må læres inn. Jeg har selv gjort mange ninjasteginger opp igjennom min karriere, men egentlig burde vi kanskje bli flinkere å legge inn notis - selv om det blir smør på flesk. Da vil det blir mer tydelig for alle sammen (inkl. nye brukere) om hvorfor tråden er stengt, og skulle noen ha innvendinger mot steningen så vet man hvem som stengte. Lenke til kommentar
Right Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Hvis noen moderatorer begynner å stene brukere eller tråder, så burde vi definitivt få beskjed så vi kan klage på den rette vedkommende, ja. Edit: Føler for å påpeke at jeg bare reagerte på Skagens uttalelse om stening, da jeg trodde dette var ulovlig i Norge. Endret 28. mars 2009 av Right Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Cyclo er ingen ninja. Jeg siterer siste innlegget før jeg stenger. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Det er da ikke noe galt i å være en ninja. Fra spøk til revolver så er det kansje greit at en moderator sier hvorfor nå en tråd stenges. Som Skagen sier så vet man jo hvem man skal kontakte dersom man har noen spørsmål og nye brukere får litt mer innsikt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Moderator må gi beskjed ja, slik at det i tilfelle noe galt er blitt gjort er mulig å sende en henvendelse. Men hvis ikke kan man som alltid sende en henvendelse til undertegnede om det er noe man lurer på Takk for innspill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg