hitokiri Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Blackberry-eiere trenger nå bare å åpne kjeften for å søke på Google. Les mer Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Fin tjeneste, men selv føler jeg meg litt dum når jeg står på et offentlig sted og førsøker snakke til mobilen min. Flere kundeservice bruker denne type teknologi for å finne ut hva det gjelder før du får snakke med et ekte menneske, og man må ofte gjenta seg selv, da den ikke alltid forstår hva man sier osv.. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 En iPhone-app gjør også dette mulig. Det funker faktisk helt ok. Man sier f.eks "pizza in oslo" og man kan da få opp et kart med pins på alle treff. Pinsene inneholder telefonnummer, epost/adresse etc. Deretter kan man trykke veibeskrivelse og komme seg dit. Lenke til kommentar
V3gg3n Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Stemmer det forresten at Google er "verdens største søkemotor"? Mener å ha lest et sted at det faktisk er flere søk daglig på yahoo enn på google, men at google tjener langt mer for hver søk. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Tror Google er større enn Yahoo, både i antall søk & sider de søker gjennom Edit: Det er bare hva jeg tror, sitter ikke på noen dokumentasjon om dette Endret 27. mars 2009 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg