CorporalClegg Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Har en NorthQ 550W stående i en server, den fungerer ganske greit. 12V er litt for ustabil og den bråker, mye. Lenke til kommentar
celidog Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 På en måte som garantien ikke vil dekke? Har du prøvd å ta inn steroider i den eller noe? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Bråket er ikke noe å gjøre med (Har åpnet den og støvsuget.) Ustabile linjer er et kjent problem, et problem som garantien ikke dekker. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Vekker til liv tråden da jeg har noen flere spørsmål, selv om dette går mest på garanti/reklamsjon på PSU`er. Driver å prøver å få Komplett til å ta min Hiper på garanti, men det er over 3 år siden jeg kjøpte den første Hiper PSU`en, mens den jeg har nå ble tatt på garanti for ca.2 år siden. Nå har jeg fått beskjed om at den ikke går på garantien. Regnes det ikke ny garanti tid når man mottar et nytt produkt, eller regnes de 3 årene fra man kjøpte den første? Er det noe håp å prøve på reklamsjonsrett på PSU`er som er 2 år, men som tydeligvis regnes som over 3 år gammel? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Jeg vil si at reklamasjonstid (husk at garanti er tilleggsytelser fra produsent/leverandør utover hva som reklamasjonsretten omfatter. Her står produsent/leverandør relativt fritt), her klart er 5 år. En PSU bør ha betydelig lengre levetid enn 2 år, jeg har faktisk en som er 6 år og en som er 10 år og fremdeles funker begge helt som de skal. Min ene Hiper (ikke R-serien) er ca 4 år. Så jeg synes du klart kan fremme et krav om reklamasjon dersom PSU-en har betydelige mangler (virker ikke). Endret 8. april 2009 av Bolson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå