Gå til innhold

Radostyrt bil !!GØY!!

spboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En kompis av meg er besatt av et lite fjernstyrt bil på størrelse med ett battery. Hehe den er liten og kul men kjøss skal eg ha meg en slik skal det være en svær med skikkelig motor! :D

Kansje noe slikt som dette da :D

cid_image004.jpg

Ps bilen er bortimot 1 Meter lang og veier så mye som 11 Kilo

Lenke til kommentar
En kompis av meg er besatt av et lite fjernstyrt bil på størrelse med ett battery. Hehe den er liten og kul men kjøss skal eg ha meg en slik skal det være en svær med skikkelig motor! :D

cid_image004.jpg

hehe.. den bilen veier mere enn bikkja mi :lol:

går den fort??

Lenke til kommentar

Hei

De av dere som tenker på å begynne med fly, ikke kjøp ducted fan. Styr unna alt som ikke er myntet på nybegynnere. Gå for enkle, funksjonelle løsninger. Finn en klubb i nærheten av deg, der kan du få hjelp til å lære å fly, og med litt forsiktighet slipper du kræsjutgifter. Dra til nærmeste klubb før du kjøper noe som helst, hør om noen har noe brukt liggende de kan selge til deg, mye penger å spare her (det samme gjelder selvfølgelig også for bil). Det lønner seg å holde seg til velkjente, kurante merker og modeller. Kobl balanserorene riktig vei. Sjekk så en gang til at de er koblet riktig vei. Ikke putt fingeren inn i propellen når motoren går (har prøvd..). Ha det gøy :) Kan sikkert svare på andre spørsmål også.

Lenke til kommentar
Kobl balanserorene riktig vei. Sjekk så en gang til at de er koblet riktig vei. Ikke putt fingeren inn i propellen når motoren går (har prøvd..).
Noe du har lyst på å fortelle oss? Kan tenke meg flyruta på den turen. Det som går opp kommer oftest ned! (noe fortere enn annet ser det ut til) :)

Forresten, hvis du har peil på helikopter, kan du anbefale et godt nybegynner helikopter? Er det en god løsning med kabel fra bakken og elektrisk helikopter med stort X nybegynner-understell? Kabelen er der seff for å få strøm slik at en kan trene lengre på å holde helikopteret i lufta. Og hvordan er det med 'hodet' på helikopteret, altså er det en fordel med enklere løsninger der hastigheten på motoren bestemmer om en stiger eller ikke? I stedet for standarden på helikoptre der motor går fast mens bladene tiltes?

Lenke til kommentar

Men di virkelig store gutta bruker HPI.

Hadde en HPI for noen år siden, fy satan som den gikk...sinsykt

uansett hvis dere vil ha et genialt bilspill så sjekk ut detta (simulasjonsbilspill på nett)

www.liveforspeed.com

råeste bilspillet jeg noengang har spilt...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

cid_image004.jpg

hehe.. den bilen veier mere enn bikkja mi :lol:

går den fort??

Mellom 80 og 100Km/t + avhengig av dreving og tuning :D

Lenke til kommentar

utebane.jpg

Kjøring i klubber er vel det morsomste, litt konkurase. Selv er jeg med i Vestfold Modellbilklubb. Kjører 1:10 electro touring modified. Bilen er Team Associated TC3 Factory Team. Bildet viser vår utebane , men vi kjører også inne om vinteren. Absolutt å anbefale. Besøk Norsk RC Bil Forbund sin hjemmeside for å finne ut om det er noen klubber i nærheten av deg.[/url]

Lenke til kommentar

Jeg ville anbefalt bil. Utrolig morsomt! Har selv en Kyosho (husker ikke merket akkurat nå). Denne har originalt en .12 motor, som jeg har byttet ut i .15 motor! Tok av akslingene foran, slik at det ble bakhjulstrekk, og fy fader så morro det er å spinne røyk med bensinbil, og ikke minst å legge breisladder :)

Nå skal jeg ut å kjøre, for det er utrolig lenge siden sist!

Lenke til kommentar
kyosho.jpg

Go bilen sin det :) Kjøper jeg girkasse til den gjør den 100.. Har bare problemer med å finne plasser hvor jeg kan teste den skikkelig da :( Kjører for det meste på en sliten parkeringsplass. Noen som vet om noen "bra" steder å kjøre i Asker/Bærum området?

Mer info om bilen :http://www.kyosho.co.jp/rc_model/touring_rally/supereight_gp20/landmax2/landmax2-e.html

hvor mye ga du for den bilen der? synnsykt fin :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...