Gå til innhold

Radostyrt bil !!GØY!!

spboy

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen !!!

som en liten pause utenfor pc,n tenkte jeg at jeg skulle finne på noe med fart og spenning......hm... da tenkte jeg på å kjøre radiostyrt bil, men den jeg hadde kjørt bare i 13-20 km/t...lite drlig eller ...??

Har dere noen sider jeg kunne sjekke ut, har nemilg tenkt å skaffe en bedre ???!!!!

Det hadde vert fint !!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forrige WRC vinner, en puegot batteridrevetm radiostyrt kjører i 28 km/t følger med ekstra motor så den kan gå i 39 km/t

Koster 1,300.

(såg den i et leketøys blad)

Hørtes rå ut !!!!

Den kyosho, går den på bensin eller ??!!!!

Pris er det på den ? :)

Lenke til kommentar

Det her er min greie altså.

Schumacher Fusion er en gatebil du får opp i 120 km/t rett ut av esken. Den har 3-stegs automatisk gear.

Ellers, litt billigere, får du komplett Nitro 4-tec hos Norwegian modellers med alt dur trenger til rundt 3.000,-

Uansett, bestill ting fra www.towerhobbies.com i USA.

Jeg kødder ikke når jeg sier at priser på det meste er ca halv pris av Norge, og det er når du har regnet inn norsk moms i prisen (toll).

Leveringstiden fra tower er ca 15 dager med airmail.

Radiosett, biler og motorer er som regel halvparten av norsk pris. Annet stasj som ladbare batterier, lim og verktøy er ofte enda billigere.

For tiden kjører jeg en Kyosho Landmax2 Subaru.

Norsk butikkpris 6.800,-, Towerpris inklusive toll 3.900,-

Lenke til kommentar

spboy: Ja, det er batteri...

La oss si at jeg skal ha en bensin driven bil, hvor bør jeg lete...Jeg er første gangs kjøper, trenger hjelp...

Men har drive lenge med batteri så er igrunn kvalifisert til å rive med store raske leketøy hehe.... :-? :p

Lenke til kommentar
Bare for å spørre litt her, jeg har lyst på et radiostyrt fly. Hvor mye må jeg betale for alt da (fly, radiosett og det som trengs generelt)?

Er i samme situasjon som deg, og har konkludert at mitt første fly skal vere billig. Det kjem garantert til å deise i bakken noken gonger så det bør ikkje vere svinedyrt å vrake!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...