fox Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Heihei!!! Jeg har lenge hatt lyst å trene igjen med styrke, men veit ikke hvor jeg skal begynne. Det medfører at jeg dropper det og utsetter til en ubestemt tid, det hver gang når jeg prøver å sette i gang. Så jeg trenger litt hjelp av dere. Hvilket program bør jeg ha i f.eks. 3 måneder? Det holder i første omgang tenker jeg. Hos familien min, har vi den http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=70337 som blir støvet ned. Så jeg tenker å bruke den pluss evt. en par småting til som jeg kan kjøpe om det trengs. Problemet mitt med styrketrening er jo at det er så mange program å velge og vrake der ute, at jeg klarer aldri å finne et program som jeg kan følge. Jeg ønsker først og fremst trene muskler i arm og bryst, jeg er klar over at det er viktig å trene med rygg tillegg. Jeg er en aktiv fotballspiller, så målet mitt er ikke å bli tung og svær. Ønsker å gjøre dem litt større og mer muskuløs, ala Tyler Durden? Gjerne litt større enn ham, hehe. Kan noen hjelpe? Tusen takk i forhånd Mvh Fox den late Lenke til kommentar
War Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Denne gratis PDF, som går under navnet RYP Release YOUR potential er en god start. Der finner du iallefall prinsippene som strategisk nedtrening, progresjon og kcaloverskudd. Og kan bruke dette i dit eget program om du velger det. Her er bilder av Norske mennesker som har kjørt RYP i 13 uker. I min sig finner du også en god side med et godt forum for motivasjon. Endret 27. mars 2009 av War Lenke til kommentar
DMN Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Denne gratis PDF, som går under navnet RYP Release YOUR potential er en god start.Der finner du iallefall prinsippene som strategisk nedtrening, progresjon og kcaloverskudd. Og kan bruke dette i dit eget program om du velger det. Her er bilder av Norske mennesker som har kjørt RYP i 13 uker. I min sig finner du også en god side med et godt forum for motivasjon. Sånne før og etter bilder er det verste jeg vet, da 90% av det bare er bullshit! Men ja, RYP programmet fra tn er bra til å begynne med. Du kan gå over til 5x5 når du har fått mer erfaring! Lenke til kommentar
War Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Enig med deg der, men disse Norske bildene har visse krav og vinneren får en bil osv, ikke juksebilder for reklame. Endret 27. mars 2009 av War Lenke til kommentar
DMN Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Aha, men da så, kudos i såfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå