Skogslik Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Fikk brev i går om og møte på sesjon i madla leiren i stavanger. Eg bur på ein liten plass, med langt til buss plasser. Tenker eg kjører min egen bil, men får deg dekka bensin, fergje kostnader og slikt? Viss ikkje får dem hente meg. Nekter og betale for og stresse meg ned dit. Endret 27. mars 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
HValder Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Forutsatt at det er problematisk å bruke kollektivtransport får du dekt bensinpenger. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Ok, stod noe om at eg måtte ringe og får godkjent det med deking av bensinpenger. Når bør eg ringe? Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hvis det står at du må ringe og få godkjent, da bør du ringe ja Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Du får normalt ikke dekt egen bil. Men du kan jo alltids ringe å spørre Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Ja da får dem sette opp buss til her eg bur. Eventuel hente meg^^ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Da skal du iallfall bo ganske køddete til. Og sannsynligvis får du kun dekt bensinpenger fram til nærmeste kollektivtilbud. Evt: tilsvarende summen det ville kostet deg å reise på billigste måte såfremt egen bil ikke er det billigste... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Ja stod noe om det og at man fikk det det kosta med billigst transport. jaja, Komemr til og kjøre bil uansett. slippe det Buss stryet^^ Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Så mye styr for en femtilapp? Bra patetisk. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Blir mer en som så da. fergjebilleten koster vell endel og. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Du får kjøre til nærmeste busstasjon og ta bussen da. Jeg tjente 4kr på å ta buss. Jeg sa hvor mye det kosta, men fyren i administrasjonen ga et par kr ekstra i tilfelle Maten var grei også. baguetter. Endret 27. mars 2009 av baBuShKa Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Sagt det før og sier det igjen; I det norske forsvar er det bare å mase. Mase til det går igjennom. (Om det er verdt bryet). PRoblemet er at alle sender problemet videre til en høyere rang, uansett. Maser du nok blir en av de involverte leie, og det går igjennom. Bare finn en kukk å mase på det. Si at du må få dekt bil og ferjeutgifter, ta vare på billett og ta med et kart. Og ikke gi opp. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Hehe ok, det skal eg. Viss ikkje klager eg til onkelen min som er major i militæret Og mat får vi ikkje tror eg. Står man skal ta med niste. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg fikk igjen ca 70 kr i bensinpenger når jeg var på sesjon. Kjørte bil og det er ca 3 mil unna. De spurte på sesjonen om jeg hadde noen utgifter med å komme meg dit. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Ok, og du ringte ikkje på forhond? Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Nei. De spurte etter at jeg ble godkjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå