Gå til innhold

daemon tools!

Yahte

Anbefalte innlegg

Øy, jeg trenger hjelp her.. har masse image filer, men etter jeg har installert daemon tools vil ikke daemon tools virke! jeg trykker, men ikkeno skjer.. har installert forskjellige versjoner på forskjellige os-er. men det funker ikke, helt dødt. Så jeg lurer på om dere vet om noen andre bra proggizer ??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Øy, jeg trenger hjelp her.. har masse image filer, men etter jeg har installert daemon tools vil ikke daemon tools virke! jeg trykker, men ikkeno skjer.. har installert forskjellige versjoner på forskjellige os-er. men det funker ikke, helt dødt. Så jeg lurer på om dere vet om noen andre bra proggizer ??
Uhm,. Daemon tools virker, og hvis det ikke gjør det er det du som gjør noe feil. Har ikke funnet et eneste image jeg ikke har fått montert med daemon tools enda
Lenke til kommentar

Daemon tools kan ikke lese av BWT filer, som lages av blind read/Blind write.

Du kan også bruke insektors, alcohol 120%, Clone cd for å lese av image filer. Jeg foretrekker alcohol og insektors. Pga at de støtter å lese av image filer som er brent fra cd er med safe disc 2. Dette skal vistnokk daemon tools også gjøre men jeg får det ikke til. :oops:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...