royho Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ser at det er over 3 år siden jeg registrerte meg her, så jeg tenkte det var på tide å bidra litt Kan jo ihvertfall begynne litt forsiktig med å legge ut et bilde for kritikk. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 I utgangspunket tenkte jeg nei på denne. Men etterhvert som jeg ser på bildet er det noe som fanger meg, antakeligvis tristheten. Du har uansett kastet deg ut i sjanger det er vanskelig å finne noe nytt, men du har da i det minste gjort en tvist som klarte å fange meg. Dersom jeg skal pirke litt så ville jeg ha hatt frontrosen uten at den overlapper på venstresiden. Ellers har du fin dybdeskarphet og en klassisk komposisjon. Kunne du vurdert å flytte fokus litt mer fram? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg er nok helt enig i det kimare skriver, og mener også at den fremste kanskje kunne vært litt mer med i bildet. Jeg liker også måten bakgrunnen er mørkere nede enn oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå