arthoz Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Prøver å lage tournament bracket sak her, men sitter fast, sjekk her: http://haxx.no/tournament/ Den ser riktig ut i Opera, men feil i Firefox og Chrome, det er selvsagt pga av måten de leser inline-block (hvor jeg selv mener Opera sin måte er riktig), men hvordan kan jeg få finale-div'n til å ende opp i midten, mellom semikampene (slik det er i Opera). Float går ikke siden blokkene må være på samme linje, noe de ikke blir om den totale bredden er mer enn vinduet, inline-table fungerer heller ikke, div.final reagerer heller ikke skikkelig på margin/padding, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Er det mulig å løse med CSS eller blir jeg nødt til å skrive det om litt? (IE støtte er ikke viktig btw) Endret 27. mars 2009 av arthoz Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Ingen som har noe forslag? Hadde vel vært lurt å gå vekk bra display: inline-block; og white-space: nowrap;, men jeg har ikke en god ide på hvordan da få alt på linje siden bredden ikke er fast (så man kan ha 32/64/128/256 player brackets også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå