Ilatad Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Hei. Prøver meg igjen jeg Har fotografert skulpturen på Rotvoll i Trondheim. Det var stup mørk da jeg tok bildene (litt for mørkt egentlig) Er ikke så flink til å beskjære bildene, men har prøv meg litt frem her da, så nå er det bare å fyre løst med tips og råd V1 V2 V3 Mvh Martin Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Oi, nå var den der flott ja...(alltid kommet når isen har regnet av jeg) RandiA Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Syns det var litt for mørkt jeg også. Du får liksom ikke det helt frem hvor vakkert det må ha sett ut. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Det er som nevnt tidligere litt mørkt og jeg synes bilde nr3 er best. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Litt mørkt synes jeg også. Bilde 1 kunne vært spennende med mer belysning av skulpturen, kanskje. en 2 - 3 fjernstyrte blitser plassert rundt. Lenke til kommentar
Ilatad Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Takk for kommentarer. 2-3 blitser hadde sikkert gjort susen, men det har jeg desverre ikke er fortsatt i nybegynner fasen og lerer stadig noe nytt Mvh Martin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå