kimare Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Etter en liten tur til London sammen med guttungen fikk jeg barnevakt et par timer en kveld, litt av resultatet ser dere her. Bildet er forøvrig satt sammen av flere eksoneringer, muligens er forgrunnen litt kjedelig og ville ha godt av en crop, men samtidig liker jeg lysene på høyre side som jeg ikke aner hva er. Synd det kom litt sent til konkurransen. edit Ny versjon med måne og stjerner samt 4x3 crop. Blir det litt mye med månen og stjernene? Endret 29. mars 2009 av kimare Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Gjør ingen skam på Big Ben den der Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Denne her hadde gjort det godt i nattefoto konkuransen; men for sent er for sent ... Du har nok rett i at forgrunnen er litt kjedelig. De røde lysene hjelper litt, men jeg tror ikke de blir savnet om de fjernes. Tom PS. Du er vel strengt tatt erfaren nok til at vi ikke liker det linkes til bilder på eksterne siter ... Lenke til kommentar
kimare Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Denne her hadde gjort det godt i nattefoto konkuransen; men for sent er for sent ... Du har nok rett i at forgrunnen er litt kjedelig. De røde lysene hjelper litt, men jeg tror ikke de blir savnet om de fjernes. Tom PS. Du er vel strengt tatt erfaren nok til at vi ikke liker det linkes til bilder på eksterne siter ... Jeg har flere eksponeringer og skal se om det er noe som passer til utfylling av forgrunnen, og evt ta den helt ut og legge inn en måne ved siden av Big Ben. Vedr lenker så er latskap grunnen, mtp at jeg laster opp til min egen side og lenker til andre forum også. Fikset det nå. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Liker at du har fryst taxien, mens bussen(?) er i bevegelse. Ellers er vel det meste velstand, men syns det er litt synd at ikke viserene og klokkeskiva i big ben ikke er klarere, det hadde dratt opp helhetsinntrykket vesentlig for min del. Var selv i London nettopp, absolutt en by jeg skal tilbake til. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Ny versjon med stjerner og måne. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg synes det ble litt mye på siste versjon. Spesielt med stjerene ble dt litt overveldende. Men jeg som er ny i fotoverden lurer på hvordan du har fryst drosjen, når bussen og annet er i bevegelse? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Deff den siste versonen. Men en ting som er viktig er at stripene etter kjøretøy ikke burde stoppe midt i bilde, det bør gå hele veien igjennom. Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Synes det var finest uten stjernene. Skulle likt å se en verson med kun månen. Og eventuelt med litt stjerner. Som det var nå, ble det litt for stor tetthet av stjerner for min smak. Flott bilde av Big Ben Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvorfor kaller ABSOLUTT ALLE bildene som er tatt om natta "*Stedsnavn* by night"? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvorfor kaller ABSOLUTT ALLE bildene som er tatt om natta "*Stedsnavn* by night"? Fordi det er rett på sak og enkelt? Hvis du tar en titt på dine emner så er det ikke mange kreative titler der heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå