Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny emnetittel: Generelle spørsmål rundt moped ((Gammel tittel:manuell gir på moped, enkelt? .

Anbefalte innlegg

Jeg ville nok ikke kjøpt den han linker til nei, men å si at eldre sykkler er i dårlig stand ville jeg nok ikke sagt.

Det finnes faktisk folk som tar vare på sykklene sine, og folk som restaurerer.

Det med mt5 skal jeg si meg enig i, fordi det er mange fjortisser som skrur disse til helvette og ødelegger med tåpelig plast og greier fra andre mopeder.

Ffs, det er jo som regel mindre elektrisk på eldre ting, som gjør det mye enklere å feilsøke om det skulle skje noe.

Så hvis du ikke har hørt mer tull en det der har du nok aldri hørt tull før.

Men ja, det finnes flere nye sykkler som er i bedre stand fordi de produserer mer av dem..

Jeg ville iallfall kjøpt en eldre sykkel om jeg fant en i god stand, uten tvil.

Tror vi stopper off topicen der, det var jo ikke dette han lurte på :roll:

Endret av .Butthead.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, det du sa om MT5 er noe av det jeg tenker på selv. Enig der, mange sykler som blir ihjælskrudd.

Ang. el-anlegg så er det mulig det stemmer på en del sykler. Tenker du på turtallssperrer ol. eller lys, blinklys ol?

Men tror ikke jeg skulle hatt noe større problem med å feilsøke min 1 år gamle Gilera RCR enn en MT5. Men det hjelper ikke å kunne feilsøke om hele sykkern detter fra hverandre.

"Men ja, det finnes flere nye sykkler som er i bedre stand fordi de produserer mer av dem.." Tja, skjønner hva du mener. Men tar vi ut 1000 random 1990 modeller og 1000 random 2005 modeller, så tror jeg likevel vi finner flere drittsykler blandt den eldste gruppen.

Lenke til kommentar

Men at en sykkel er eldre en den andre betyr ikke at den detter ifra hverandre.

Det har du muligens rett i.. Det er mange stygge sykkler fra alle årstider også da.

Hver sin smak, noen liker det og noen liker det andre.

Men tror vi skal slutte før det kommer en admin og stenger tråden :)

Endret av .Butthead.
Lenke til kommentar

Hehe, det stemmer. Lett for å bli litt engasjert, det var faktisk giring han spurte om ja :) Men kan legge til at jeg også kunne kjøpt en gammel sykkel om den var i stand. Men det er igjen en annen sak.

Trådstarter: Giringa kommer til å gå fint. Det finnes større problemer ser du :p

Lenke til kommentar

takker for svar. nei giringa var bare ett av spørsmålene. skifter emnetittel. Må bare si at jeg ikke har tenkt å registrere mopeden i det hele tatt. mopeden blir til mark's kjøring osv. så blir dette en god nok moped. har ikke så lyst å gi mer enn 5000 ca.

Lenke til kommentar

Prøv i det minste.

Se nøye etter de minste feil, så kommenterer du.

Ikke si noe om pris før du har sjekka hele sykkelen.

Da blir sikkert selger litt lei av at du ser alle småfeilene, og går nok lettere med på en billigere pris :p

Btw, veldig så invikla emnetittel du skulle ha.

Lenke til kommentar

Neida, er ikke sikkert det. Men jeg bare sier at det kanskje ikke er så viktig om alt er i 100% fungerende stand når mopeden skal brukes til det formålet. Tenker nå f.eks. på denne sykkern med ødelelagt tenningslås.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...