Kenneth Solfjeld Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Måtte bare knipse disse trøtte skarvene på statuen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det ble ganske spesielt, fine siluetter... Lenke til kommentar
okasin Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det bilde har du vært heldig med.. Må si jeg falt veldig for det bildet, veldig bra ! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Stilig bilde, som jeg ikke vil gjøre noen endringer med. Men jeg må innrømme at jeg ser ikke helt kobling til de "The three Stooges". Det får vi ta en prat om en annen dag Tom Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg syns også det var et pent bilde. Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) En helgelending jo Et av de bedre bildene jeg har sett av havmannen med de tre "stamfuglene" på. Likte måten lyset kom inn på. Ser ut som det var en bra solnedgang? Er det mere å hente på venstresiden (selv om jeg likte midtstillingen)? Hvilket objektiv? Ser du har samme kamera som meg Endret 27. mars 2009 av shakudu Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Objektivet er et Nikkor AF-S VR 70-200mm f/2.8G IF-ED. Det er ikke mere å hente på venstre side, siden bildet ikke er croppet. Synes uansett det bør være midtstilt her. Endret 27. mars 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hehe, en BK-post som startet med "Måtte bare knipse ..." fikk meg nesten til å gå ut fra tråden med en gang, men dette bildet var bra. Har ingen forslag til forbedring. Jeg synes du traff veldig bra med lyset og hvordan fuglene tar seg ut på statuen. Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hehe, en BK-post som startet med "Måtte bare knipse ..." fikk meg nesten til å gå ut fra tråden med en gang, men dette bildet var bra. Har ingen forslag til forbedring. Jeg synes du traff veldig bra med lyset og hvordan fuglene tar seg ut på statuen. Bra det ikke stod i emnetittelen da Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 "Måtte bare knipse" var lettere ironisk ment da! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Omigod. Dette bildet var bare. Jøss. Herlig! Av de bildene jeg kan erindre å ha sett av deg, så faller dette mest i smak. Siluetten. Lyset til venstre. Fuglene. Linjene med, vel, bæsj. Nå kan det faktum at jeg har lat meg drukne i en hel del litteratur i det siste, alt ifra sci/fi til Pau Auster sine post modernitstiske noveller. Men figuren slår meg som en statuert anakronisme. En glemt figur i en eller annen fjern post-apokalyptisk fremtid. Den står der, i fred og ro mens lyset fra flammene slikker den rundt munnen og kråkene sitter der som de forpulte åtselsdyrene de er, og bare ser på. Ja. Jeg har enerigoverskudd idag. Kunne skrevet side opp og side ned om en historie ut ifra det bildet der, men jeg tror jeg slutter nå Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg merket ironien først da jeg tittet på bildet ..hadde det stått i emnetittelen, hadde jeg ikke åpnet tråden en gang. Synd, men sant! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Herlig øyeblikksbilde =) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Førsteinntrykk: -Tøffe linjer nedover -3 positurer på fuglene -Får seg til å tenke seg om mer en 3 ganger Likte bildet veldig godt Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 En veldig bra helhet som heves opp til;nesten mesterlig,av den lysende linja på venstre side av Havmannen. Maa jo si at det var bra"knipset". Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Masse fine tilbakemeldinger. Takker så mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå