akle Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hei! Noen som vet når programmet kommer? Var en del nyheter om det før jul, men det har blidt helt dødt, er ideen lagt på is? Kanskje jeg postet feil nå, men her er det iallefall folk med interessen. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Neida, det er ikke lagt på is. Har blitt utsatt en del ganger, men det er på vei. I utgangspunktet skulle de vel ha startet opp i slutten av januar. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Er ikke sikkert det kommer før sommeren altså? Hadde gledet meg litt til dette. Savner Autofil. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Er ikke sikkert det kommer før sommeren altså? Hadde gledet meg litt til dette. Savner Autofil. du er ikke alene om det. eneste norske bil/motor programmet. Lenke til kommentar
Momicocra Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Man kan jo se på Top Gear i mellomtida Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Så Jan-Erik kjørte en Lamborghini rundt i Asker her om dagen..sikkert en testbil til programmet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Lar de fortsatt noen av folkene som har med Autofil å gjøre kjøre rundt i dyre biler altså? ^^ Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Savner Autofil. Tusen takk. Glad i deg også.... Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 http://www1.nrk.no/nett-tv/prosjekt/27 Sikkert en del som har vært innom der allerede, men greit å titte på for nostalgiens skyld Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Sendestart for sopelimeprogrammet* Broom er mandag 4. mai kl. 20.30. * På engelsk betyr ordet "broom" en sopelime, altså det redskapet bl.a Harry Potter flyr med: http://en.wikipedia.org/wiki/Broom Lenke til kommentar
Mr. Metalhead Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) ver mandag fra den 4 mai kl 20.30 Endret 3. mai 2009 av Mr. Metalhead Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jepp, har klokket inn opptak, siden jeg ikke er hjemme når det sendes, men gleder meg veldig. For øvrig håper jeg de får en noe bedre hjemmeside etterhvert, men veldig gledelig å se at Ole Martin Lundefaret bidrar med stoff til Broom! Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Forresten, angående broom-forumet: Leser dere punkt 10 før dere registrerer dere? 10. Aksept av å motta informasjon Du aksepterer gjennom innmeldingen å motta generell informasjon fra TV 2 og selskapets samarbeidspartnere om TV 2 eller samarbeidspartnernes tjenester. Selv vurderer jeg derfor å registere SeaLion med et falskt mobilnummer. I følge reglene for broom-forumet blir dermed dette brukernavnet ubrukelig. Men også sperret for andre, ingen kan deretter kalle seg SeaLion på broom-forumet. Ganske snedig, ikke sant? Uansett, Send-knappen nede i hjørnet av registreringsskjemaet er ikke kompatibel med verdens tredje største nettleser. Kanskje ingen stor overraskelse, TV2s nettsider er en gjenganger på Mac-forumene ... Sjekk også punkt 8: 8. Videre publisering tv2.no er i tillegg til et forum for brukerne, også et kontaktpunkt mellom brukerne og TV 2 /deres samarbeidspartnere. Som bruker aksepterer du således at debattinnlegg kan brukes, herunder (innenfor god skikk) i redigert form, også i andre medier som disse publiserer. Så hvis dere skriver noe glupt på broom-forumet, så kan faktisk TV2 publisere din "artikkel" som deres egen. Og dette skriver du altså under på ved registrering på sopelimeforumet. Jeg er faktisk litt usikker på om TV2 har lov til å lage en sånn regel, den strider såvidt jeg vet mot åndsverksloven. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Lol. Programmet er jo direkte kopi av autofil Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 En middels miks av Autofil og Top Gear, med preg av kort sendetid. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 syns det var ganske bra. men var veldig kort? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) - Blåkopi av Autofil - Skrivefeil på grafikk som kom opp - Teit omtale av E-klasse - Morra mi kunne holdt følge med det tempoet han kjørte RS-en. Fikk jo ikke høre hvordan den fantastiske motoren høres ut heller. Jeg har allerede hørt den, men synd for alle dere andre Terningkast 3 / 6 Endret 4. mai 2009 av ahpadt Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 - Blåkopi av Autofil- Skrivefeil på grafikk som kom opp Hehe... det andre punktet bekrefter det første... På autofil var dette også veldig plagsomt. Foreksempel kunne JEL si at bilen veide 1500kg, men på skjermen står det 1700kg. De klarte også å kalle Seat Leon for "Seat Leone", Subaru Impreza WRX for "Subaru WRX". Da Tommy Rustad kjørte bilene på bane, og JEL satt og spurte han de tåpeligste spørsmål, kunne man se Rustad gråte inni seg. Også hadde man problem med at JEL ikke hadde kritisk sans. ALLE biler ble skrytt opp i skyene. De var kanskje så overlykkelig over at noen i det hele tatt gadd å låne vekk bilene sine, og var redd for å ikke få lov neste gang. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Tenker mer på "IQ Konkurranse" og "Forbruker fakta". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå