Gå til innhold

FSC Amilo Sa3650

Anbefalte innlegg

Hei. Beklager om dette er en unødvendig tråd, men den eneste andre tråden jeg fant om dette var en sammenligning mellom to PC-er.

Jeg sitter og vurderer om jeg skal kjøpe meg denne. Fujitsu Siemens Amilo Sa3650 altså. Jeg er ingen data-ekspert (jeg er sikkert godt under snittet også..) men stort sett den eneste forskjellen jeg finner mellom denne og den litt dyrere versjonen er en bedre prosessor, etter hva jeg forstår. Er egentlig ikke ute etter andre forslag til PC-er, men hva dere mener om denne.

Jeg er student, så det jeg bruker PC-en selvsagt til skolearbeid, og ganske mye surfing. Så jeg trenger ikke noen vidundermaskin. Kjøpte det nyeste GTA for en stund siden, men fikk ikke det til å funke på min nåværende maskin. Tror dere det eventuelt ville gått på Sa3650?

Og så var det en ting til. Hvordan er det å oppdatere til Windows 7 når den tid kommer? Er det bare å kaste seg rundt og kjøpe data nå, eller burde jeg vente til nye Windows kommer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er greit om du linker til laptopene du tenker på. Jada, jeg er lat :) GTA IV er ganske krevende spill. Veldig CPU-intensivt og er dårlig optimalisert. Jeg får bare rundt 20-35 FPS, uansett oppløsning og grafikk, så CPU`en på 2.53ghz er flaskehalsen på min laptop (se sig).

Dagens laptoper vil ha ingen problemer med W7 når det kommer. Trur ikke det skal komme i butikkene før i august om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...