sinnaelgen Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 noen ganger blir elementene i listen marker som med nye svar (nye innlegg side jeg leste dem) selv om det ikke er noe nye innlegg. det er også pussig at når jeg svarer på et innlegg så kommer det opp i min del av "mine innlegg " som nye svar selv om jeg er den siste som har leget svaret. jeg forstår ikke hvorfor mine nye svar skal markeres som med nye svar når det er jeg som var der sist. en skulle også tro at i enkelte poster så går det flere timer fra jeg leser siste innlegg i en post til det blir registrert Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det er en bug, den kommer når en tråd har blitt flyttet. Da vil den ikke oppdatere seg som lest. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 og det går det ikke an å gjøre noe med ? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Nei, ikke nå, men jeg mener at det skal bli fiksa i neste versjon av forumet. Mer veit jeg ikke. Lenke til kommentar
Right Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Det forsvinner om du velger "marker alle tråder som lest" eller hva det nå heter, tror jeg, men da markeres jo alle tråder som lest, så sånn sett er det jo nesten like kjipt. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 hvor finner jeg dette valget hen ? Lenke til kommentar
Right Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 På forumforsiden. Over nickene til alle pålogget de siste 15 minuttene. Til høyre. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 hos meg ser forumsiden slik ut : så her er det noen som ikker er slik du beskriver. bruker jeg feil forumskall ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg