Josten Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Nå maskinen starter kommer menyen opp med tips som man ikke kan fjerne før en viss tid. Er det bare meg eller blir den tiden lengre og lengre? Er oppe i 25 sek. nå. Noen som vet om en fiks måte å fjerne denne popupen på uten å registrere seg? Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 irriterer meg over det jeg også..... Hater den popupen Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 min er oppe i 40 snart, det tirrer så sykt Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Noen som vet om en fiks måte å fjerne denne popupen på uten å registrere seg? I såfall bør de IKKE uttale seg her, ettersom det vil være i strid med retningslinjene (warez / crack / patch). Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg synes også den nedtellingen var ganske plagsom. Den blir lengre og lengre ja. Siden Powerstrip kommer ut i nye versjoner ganske ofte er det vanskelig å finne crack til det. Jeg liker Powerstrip så godt at jeg har registrert det. Koster ikke så utrolig mye og jeg blir aldri mer plaget av nedtellingen. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Sorry om jeg virker litt dum, men hva er powerstrip? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Et program som du kan tweake skjerm og skjermkortinnstillinger med. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Noen som vet om en fiks måte å fjerne denne popupen på uten å registrere seg? I såfall bør de IKKE uttale seg her, ettersom det vil være i strid med retningslinjene (warez / crack / patch). :oops: Oops. Tenkte ikke langt nok. Beklager :oops: . Lenke til kommentar
sBn Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg har vært oppi 47 sek jeg. Jeg tror det 1 sek. per dag. Det virker som den stopper og øke på nettop 47. Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Rart.Min powerstrip holder seg på 5sek Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Ja, i starten holder den seg på 5 sekunder. Så, etter noen uker (2-3?) begynner den å øke med 1 om dagen. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 hjelper det å innstalere det på nytt? Litt kjedelig å måtte vente i nesten et minutt Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Nei, det hjelper ikke. Powerstrip lagrer en verdi i registeret slik at du blir nødt til å formattere og installere alt på nytt igjen for å "resette" nedtellingen. Hvis du da ikke finner riktig verdi i registeret og klarer å forandre på den, noe jeg tror er svært vanskelig Lenke til kommentar
fondus Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Dere er ille. Dere har lastet ned en fullverson av powerstrip, alt som er minuset er at du må ha en popup i oppstarten. Ja, jeg vet hvordan den er, men den plager ikke meg i det helhetatt. Min er nå oppe i 51 sekunder. Bare å begynne å bruke pcen til det du vil, så legger jo bare det vinduet seg i bakgrunnen slik at du kan lukke det senere, det. Hvis du er så plaget av denne popupen, råder jeg deg til å kjøpe programmet, det er verdt det. Hvis ikke (og du har nVidia) råder jeg deg til å bruke experttool, det er gratis og uten popups. Det er barnslig å klage på et forum om at et gratisprogram viser at det er der i oppstarten. Lenke til kommentar
jonhs Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Å hvis du i tilleg har 2 brukere i WinXP, og du da har innstalert det på Admin, da kommer den opp på den andre brukeren, bare at den teller ned fra 250 sek! Litt Sjipt! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Hva med å bruke noe annet enn powerstrip Så slipper man irriterende pop-ups mener jeg.. Lenke til kommentar
mothafucka Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 For å bli kvitt det problemet hvis det plager deg alt for mye, så kan du ta av at det skal boote med windows.:smile: Da slipper du nedtellingen, og kortet er klokket like mye som da du slo av maskinen. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 For å bli kvitt det problemet hvis det plager deg alt for mye, så kan du ta av at det skal boote med windows.:smile: Da slipper du nedtellingen, og kortet er klokket like mye som da du slo av maskinen. Hmm. Er du sikker på det?. Powerstrip må starte opp først vel? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Neida. Powerstrip må starte opp først for å så sette opp hastigheten... (overklokke) men en gand du avslutter det så går instillingen tilbake til standard. Veldig greit ellers hadde skjermkortet vært overklokket hele tiden... Det finnes også noe options der du kan stille programmet slik at det starte overklokkingen når cpu`en går opp i hastighet, slik at hver gang cpu`en er under load så blir skjermkortet klokket, og når cpu`en er på idle så gjelder standard innstillingen på skjermkortet, TROR jeg Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Neida. Powerstrip må starte opp først for å så sette opp hastigheten... (overklokke) men en gand du avslutter det så går instillingen tilbake til standard. Veldig greit ellers hadde skjermkortet vært overklokket hele tiden... Det finnes også noe options der du kan stille programmet slik at det starte overklokkingen når cpu`en går opp i hastighet, slik at hver gang cpu`en er under load så blir skjermkortet klokket, og når cpu`en er på idle så gjelder standard innstillingen på skjermkortet, TROR jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå