Gå til innhold

powerstrip popup countdown

Josten

Anbefalte innlegg

Nå maskinen starter kommer menyen opp med tips som man ikke kan fjerne før en viss tid. Er det bare meg eller blir den tiden lengre og lengre? Er oppe i 25 sek. nå. Noen som vet om en fiks måte å fjerne denne popupen på uten å registrere seg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes også den nedtellingen var ganske plagsom. Den blir lengre og lengre ja. Siden Powerstrip kommer ut i nye versjoner ganske ofte er det vanskelig å finne crack til det. Jeg liker Powerstrip så godt at jeg har registrert det. Koster ikke så utrolig mye og jeg blir aldri mer plaget av nedtellingen.

Lenke til kommentar
Noen som vet om en fiks måte å fjerne denne popupen på uten å registrere seg?

I såfall bør de IKKE uttale seg her, ettersom det vil være i strid med retningslinjene (warez / crack / patch).

:oops: Oops. Tenkte ikke langt nok. Beklager :oops: .

Lenke til kommentar

Nei, det hjelper ikke. Powerstrip lagrer en verdi i registeret slik at du blir nødt til å formattere og installere alt på nytt igjen for å "resette" nedtellingen. Hvis du da ikke finner riktig verdi i registeret og klarer å forandre på den, noe jeg tror er svært vanskelig

Lenke til kommentar

Dere er ille. Dere har lastet ned en fullverson av powerstrip, alt som er minuset er at du må ha en popup i oppstarten. Ja, jeg vet hvordan den er, men den plager ikke meg i det helhetatt. Min er nå oppe i 51 sekunder. Bare å begynne å bruke pcen til det du vil, så legger jo bare det vinduet seg i bakgrunnen slik at du kan lukke det senere, det.

Hvis du er så plaget av denne popupen, råder jeg deg til å kjøpe programmet, det er verdt det. Hvis ikke (og du har nVidia) råder jeg deg til å bruke experttool, det er gratis og uten popups.

Det er barnslig å klage på et forum om at et gratisprogram viser at det er der i oppstarten.

Lenke til kommentar
For å bli kvitt det problemet hvis det plager deg alt for mye, så kan du ta av at det skal boote med windows.:smile:

Da slipper du nedtellingen, og kortet er klokket like mye som da du slo av maskinen.

Hmm. Er du sikker på det?. Powerstrip må starte opp først vel?

Lenke til kommentar

Neida. Powerstrip må starte opp først for å så sette opp hastigheten... (overklokke) men en gand du avslutter det så går instillingen tilbake til standard. Veldig greit :D ellers hadde skjermkortet vært overklokket hele tiden... Det finnes også noe options der du kan stille programmet slik at det starte overklokkingen når cpu`en går opp i hastighet, slik at hver gang cpu`en er under load så blir skjermkortet klokket, og når cpu`en er på idle så gjelder standard innstillingen på skjermkortet, TROR jeg :shrug:

Lenke til kommentar

Neida. Powerstrip må starte opp først for å så sette opp hastigheten... (overklokke) men en gand du avslutter det så går instillingen tilbake til standard. Veldig greit :D ellers hadde skjermkortet vært overklokket hele tiden... Det finnes også noe options der du kan stille programmet slik at det starte overklokkingen når cpu`en går opp i hastighet, slik at hver gang cpu`en er under load så blir skjermkortet klokket, og når cpu`en er på idle så gjelder standard innstillingen på skjermkortet, TROR jeg :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...