kevinedomm Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hva er straffen for å kjøre moped med frieksos? Sitter litt løst eksosanlegget her, og bråker en god del. Hva er det verste som skjer om man blir stoppet? Mangellapp? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Du blir vel muligens avskiltet på stedet. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Du blir vel muligens avskiltet på stedet. Avskiltet for litt frieksos????? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Du får nok en mangellapp. Hvis det derimot er snakk om at frieksosen er for en evnt. plombe, vil det kunne bli sett på som trimming. Hvis så er tilfelle, vil du bli avskiltet. Lenke til kommentar
Bjarki Reinisson Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hehe, du blir ikke avskiltet Du får nok i værste fall en mangellapp.. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Dette er en scooter med direkte innsprøytning, altså, digitalt plombert + plombering i variatoren og ikke i eksosen. Men å fortelle det til Politiet er en annen sak da.. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 dersom du gjør dette over lengre tid, skal du ikke se bort fra at symaskina di blir skutt i fillebiter med hagle, overkjørt av dumper og så brukt som fyllmasse i ei søppeldynge for så å bli satt fyr på. Værste lyden i trafikken er mopeder med guffen eksospotte. Fest jævelen av ei potte og gjør de andre i trafikken en bjørnetjeneste. Du har helt sikkert varmebestandig tape på biltema om ikke annet. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Begge boltene til sylinderen har knekt av, og vet rett og slett ikke hva jeg kan gjøre med det annet enn å bytte topp :/ Ufattelig pinlig å kjøre rundt sånn også, ja. Eksosanlegget dingler etter 1 bolt, så kjører så å si ikke Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det har seg slik at jeg jobber på et mc verksted. Og jeg kjenner til episoder der politiet har bøtelagt frieksos som trimming, men dette er det mulig å krangle på. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 Spørs vel hvordan de ser på det og hvem du treffer på det vel? Men hvordan kan dette fikses midlertidig dersom de 2 boltene ved sylinderet har gått av? Lenke til kommentar
Tjorven #138 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Jeg kommer ikke på noen midlertidig måte, det eneste som er å gjøre er å få ut restene og sett inn nye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå