Gjest Mann 22 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg er 22 år og har enda ingen sjekkvekst, noe som begynner å irriterer meg litt. Hva skal til for å få sjeggvekst? Hjelper det egentlig noe om du barberer deg daglig? Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Du har ikke skjeggvekst, men skal barbere deg daglig? Nææææ Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 hjelper ikke noe i det hele tattt, det er bare en gammel myte at skjegget vokser tetter og mer når du barberer deg. Jeg er 22 år og dama sier at sjeggveksten min ser ut som skabb, så du er ikke den eneste med tullete sjeggvekst. Vær glad for at du slepper å barbere deg hver dag du, jeg slipper med hver 3 dag. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skjeggveksten er vel arvelig og har vel noe med hvor mye mannlige hormoner man har også? Fattern ser ut som en bjørn i ansiktet om han ikke barberer seg på en stund, og det samme gjør jeg.. Har også et par kompiser som har lite skjeggvekst, og de er fra 20 til 24 år så du er langt ifra den eneste. Selv synes jeg det er kjedelig og barbere seg hver dag, så du kan være glad du slipper det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå