gjar Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hvordan er det mulig at skjermen min er mørkere når jeg har strømkabel i, enn når jeg kjører på batteri? Trodde jo at maskinen ville fungere motsatt, at den ville spare strøm når den går på batteri slik at skjermen da ble mørkere.... Har en bærbar Fujitsu Siemens Amilio Pro Hvordan går jeg frem for å endre disse innstillingene? Har prøvd å gå inn på skjerminnstillinger- avansert, men finner ikke stedet hvor jeg løser mitt problem takker for alle tips Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Regner med at det er snakk om bærbar. Er det ikke en Fn knapp ved siden av ctrl eller windows-knappen? Hold inn den mens du trykker på av tastene på nummerrekka med en sol med opp eller ned knapp på. Da endrer du lystyrke på skjermen. Finnes slike tastkombinasjoner på de flest pcer idag tror jeg EDIT: Fant et bilde av tasturet ditt, ifølge det bildet så skal du trykke Fn+f8/f9 Bare finn en knapp med sol på som sagt. Natrich Endret 26. mars 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Pc'en husker den forrige innstillingen du hadde uten batter og med batteri og legger om til denne ved uttak av lader eller innsetting av lader. Lenke til kommentar
gjar Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Av og til er løsningen ufattelig enkel... Tusen takk Natrich og Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå