TheFreak Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hei Jeg hadde en bruker fra før av, men var ikke helt fornøyd med nick valg så lagde en ny en. Men, når jeg prøver å logge inn får jeg opp en melding der det står følgende: "You cannot sign in using another user's sign-in ID (e-mail address)." Noen som har en løsning? Takker på forhånd! Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hei Jeg hadde en bruker fra før av, men var ikke helt fornøyd med nick valg så lagde en ny en. Men, når jeg prøver å logge inn får jeg opp en melding der det står følgende: "You cannot sign in using another user's sign-in ID (e-mail address)." Noen som har en løsning? Takker på forhånd! Har egentlig ikke peiling, men utifra det du skriver, så ser det ut som at du ikke kan bruke den samme e-mail adressen (sign-in ID) som du hadde på det forrige "nick`et". Med andre ord så trenger du også en ny e-mail adresse å registrere sammen med ditt nye "nick"? Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hei Jeg hadde en bruker fra før av, men var ikke helt fornøyd med nick valg så lagde en ny en. Men, når jeg prøver å logge inn får jeg opp en melding der det står følgende: "You cannot sign in using another user's sign-in ID (e-mail address)." Noen som har en løsning? Takker på forhånd! Har egentlig ikke peiling, men utifra det du skriver, så ser det ut som at du ikke kan bruke den samme e-mail adressen (sign-in ID) som du hadde på det forrige "nick`et". Med andre ord så trenger du også en ny e-mail adresse å registrere sammen med ditt nye "nick"? Akkurat det samme skjedde med en kamerat av meg. Han lagde først en bruker på sin faste e-mail adresse. Men da han ville bytte nick fant han ut at han ikke bare måtte lage ny bruker, men også bruke en ny e-mail adresse. Altså; kun 1 bruker per e-mail. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ny bruker, ny e-mail. Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Joda, men jeg byttet epost adresse på den gamle brukeren før jeg lagde ny, slik at jeg kunne bruker min faste epost adresse. Men, det funker tydeligvis ikke? Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Har prøvd nå og lage en helt ny bruker, med en helt ny epost adresse. Men, det funker fremdeles ikke. Arrg, kjenner jeg blir lettere provosert over at Sony skal lage det så vanskelig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 DU lager NY bruker, og ikke bare sub account håper eg? Lenke til kommentar
TheFreak Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Nei, lager en helt ny konto. Master konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå