mariaK Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Dette er et bilde jeg tok av en venn og kollega en kveld vi hadde litt lite å gjøre på jobb. Mr Thor har et lite gummitryne, og jeg synes dette bildet ble ganske festlig egentlig. Har ikke etterbehandla bildet, kun resize for å legge det inn her. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Har ikkje mykje peiling på bilder, men kan ikkje sei eg var særlig imponert. Litt for internt kanskje Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg ser bare en creepy mann, som er av liten interesse for andre enn deg.. Passer kanskje bedre på facebook? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 26. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2009 Hm... Mye rævva kritikk her, gitt. Utsnitett er greit nok. Iom at du har kuttet såpass i toppen (dog ikke med etterbehandling) syns jeg det ble for mye luft. Du kunne mao kuttet enda litt til. Tett og fint, på sitt snapshot-aktige vis. Jeg tenker egentlig at ingenting med dette bildet virker planlagt, men likevel er poseringen litt artig og samtidig helt brukbar. At det ikke er skarpt trekker veldig ned. Ta en titt på komposisjonsregler, andre fotografers portrettbilder osv.. Du har internett til din disposisjon, så det er bare å søke etter det du lurer på. For øvrig er det en liten guide, eller en slags kjapp innføring til fotografering her på forumet en plass. Jeg vet faktisk ikke hvor det er, men mulig en hjelpsom sjel kan linke til den. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Mr Thor har et lite gummitryne, og jeg synes dette bildet ble ganske festlig egentlig. Og det har du fanget rimelig bra. Men det hadde nok fungert dårlig som passfoto Vi skal ha det litt gøy inimellmom og ta slike uhøytidlige bilder. Carny har noen tanker rundt det som jeg synes kan være et greit utgangspunkt for neste runde. For dere stopper vel ikke her? Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå