Robinwolden Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 hei! jeg har lyst til å begynne et prosjket med å bygge et kabinett : men jeg ahr ikke mye av dt som skal være inni. her er et bilde av hvordan den skal være utom. viss noen har deler de ikke ska l ha så send gjerne på meg en PM Lenke til kommentar
Robinwolden Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Tar gjerne imot tips til endring og forbedring. akkurat nå holder jeg på å finne noen som kan sponse meg for noen små ting jeg tror jeg skal bruke kryssfinner tre, og skal begyne å måle og tegne opp på den i morgen! Endret 26. mars 2009 av Robinwolden Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Du må skaffe deg kommentar tråd og et tips: Bruk Google Sketchup Endret 26. mars 2009 av Durochris Lenke til kommentar
Robinwolden Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) her er da platene jeg tror kommer til å bli brukt men dt skjer ikke noe før etter helgen for jeg skal bort i helgen !? forumet støtter ikke JPEG Endret 27. mars 2009 av Robinwolden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå