Gå til innhold

Politianmeldt


Danko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg også fått "gleden" av å anmelde noen. Jeg var på vei ut av butikken, da en ansatt kom bort og anklaget meg for å ha stjålet en minigrandiosa. Det er riktig at jeg holdt den og gikk rundt i butikken, men fikk så vite at mamma var hjemme og skulle lage mat. Jeg la den tilbake, noe denne mannen ikke fikk med seg. Han ba meg ta av jakken, men jeg nektet og sa at han ikke hadde lov til det. I stedet for å kalle på en vekter, vrengte han av meg jakken, og kjente febrilsk på kroppen min for å finne pizzaen. Da han ikke fant den, bare kremtet han, og gikk. Han sa ingenting. Jeg gikk så tilbake til han, og ba om navn for å klage til sjefen hans. Han nektet å oppgi det, men jeg gikk til en annen ansatt og spurte om å snakke med butikksjefen. Jeg ble tatt med dit, og la fram saken. Han ga meg også navnet på den ansatte.

 

Jeg gikk ned til lensmannskontoret fem minutter etterpå og leverte en anmeldelse. Dette skjedde i går, og jeg har ikke hørt noe mer. Jeg regner med at saken henlegges, men butikksjefen fikk hvertfall vite om hendelsen. Han forsikret meg også om at han skulle gå igjennom overvåkningskameraene, og hvis det jeg sa stemte, skulle han ta det opp og gi den ansatte en reprimande, som han sa. Det blir nok ikke så gøy å gå i den butikken igjen :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ble anmeldt for ærekrenkelse for noen år siden. Aner ikke hvem som anmeldte eller hva jeg hadde gjort, men fikk beskjed fra politiet at den hadde blitt henlagt (eller noe sånt). Jeg har en mistanke om hvem/hva, men det bryr ikke meg lengre.

 

Og så har jeg sittet en natt på glattcella av grunner jeg ikke oppgir her. Det var kjedelig! :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Selvfølgelig får man ikke ha telefon på glattcella. Ikke jakke, ikke sko og ikke belte. Noen plasser tar dem av klærne også? er du heldig får du et pledd hvis det er kaldt.

Lenke til kommentar

Anmeldt for legemsbeskadigelse, henlagt.

Anmeldt for biltyveri, den saken va jo ganske lol siden det var en afganer som tilslutt be dømt uten at eg fekk innkallese til retten engang, va visst en skriveleif en plass

Merkelig det der. For noen år siden sto det i et eller annet register at en tilfeldig araber ellerno eide mobilen min :hmm:

Lenke til kommentar

Har vært en tur på glasscellen i forbindelse med en bytur, var en dørvakt som var redd meg så han sendte 3 vakter på meg som ble fulgt opp av tre politifolk. Var ikke verre enn at jeg ble sittende der til 11 om morgningen. Politiet selv viste ikke selv hvorfor jeg ble tatt inn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...