Henrik C Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Tror jeg hadde lagt meg ned i fosterstilling under rattet med en liten dam under meg. Høres forferdelig ut. 2 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 12. april 2011 Rapporter Del Skrevet 12. april 2011 Nå har jeg også fått "gleden" av å anmelde noen. Jeg var på vei ut av butikken, da en ansatt kom bort og anklaget meg for å ha stjålet en minigrandiosa. Det er riktig at jeg holdt den og gikk rundt i butikken, men fikk så vite at mamma var hjemme og skulle lage mat. Jeg la den tilbake, noe denne mannen ikke fikk med seg. Han ba meg ta av jakken, men jeg nektet og sa at han ikke hadde lov til det. I stedet for å kalle på en vekter, vrengte han av meg jakken, og kjente febrilsk på kroppen min for å finne pizzaen. Da han ikke fant den, bare kremtet han, og gikk. Han sa ingenting. Jeg gikk så tilbake til han, og ba om navn for å klage til sjefen hans. Han nektet å oppgi det, men jeg gikk til en annen ansatt og spurte om å snakke med butikksjefen. Jeg ble tatt med dit, og la fram saken. Han ga meg også navnet på den ansatte. Jeg gikk ned til lensmannskontoret fem minutter etterpå og leverte en anmeldelse. Dette skjedde i går, og jeg har ikke hørt noe mer. Jeg regner med at saken henlegges, men butikksjefen fikk hvertfall vite om hendelsen. Han forsikret meg også om at han skulle gå igjennom overvåkningskameraene, og hvis det jeg sa stemte, skulle han ta det opp og gi den ansatte en reprimande, som han sa. Det blir nok ikke så gøy å gå i den butikken igjen 2 Lenke til kommentar
Penance Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Jeg ble anmeldt for ærekrenkelse for noen år siden. Aner ikke hvem som anmeldte eller hva jeg hadde gjort, men fikk beskjed fra politiet at den hadde blitt henlagt (eller noe sånt). Jeg har en mistanke om hvem/hva, men det bryr ikke meg lengre. Og så har jeg sittet en natt på glattcella av grunner jeg ikke oppgir her. Det var kjedelig! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Anmeldt noen for vold, aldri blitt anmeldt selv. Det hadde tatt seg ut! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Når man er på glattcelle, får man ha mobil eller andre morrosaker? Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Når man er på glattcelle, får man ha mobil eller andre morrosaker? Ja, selvfølgelig. Er du dum eller? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 13. april 2011 Rapporter Del Skrevet 13. april 2011 Da er det jo nesten som hotel Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Han var ironisk, du får ikke ha mobil og andre morosaker på glattcelle. De tar til og med skolissene dine. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Uffda, da får jeg heller satse på å komme i fengsel, der får man i det minste ha det litt gøy. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 14. april 2011 Rapporter Del Skrevet 14. april 2011 Han var ironisk, du får ikke ha mobil og andre morosaker på glattcelle. De tar til og med skolissene dine. De tar ikke skolissene dine. Skoene blir igjen på utsiden av cella. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 16. april 2011 Rapporter Del Skrevet 16. april 2011 Anmeldt for legemsbeskadigelse, henlagt. Anmeldt for biltyveri, den saken va jo ganske lol siden det var en afganer som tilslutt be dømt uten at eg fekk innkallese til retten engang, va visst en skriveleif en plass Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. april 2011 Rapporter Del Skrevet 16. april 2011 Selvfølgelig får man ikke ha telefon på glattcella. Ikke jakke, ikke sko og ikke belte. Noen plasser tar dem av klærne også? er du heldig får du et pledd hvis det er kaldt. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 16. april 2011 Rapporter Del Skrevet 16. april 2011 Glatcelle er alt etter situasjon, har hentet ut kompiser som har sittet der i bokseren. Har selv fått sitte der fult bekledd uten jakke belte og skolisser og annent tull en kan ta livet sitt med. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 har blitt anmeldt for å gjenta mr.hitler av The Dudesons (søk på google) Ble fersket på stedet å vi måtte kjøpe ny postkasse. Kinda funny. Har også blitt anmeldt for å ha kastet opp over en ryggsekk på 17. Mai. Jævlig random. Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 17. april 2011 Rapporter Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Jeg har blitt politianmeldt en gang. Jeg hadde skrevet noe slemt til noen på Facebook som hade skrevet noe slemt til meg, og jeg ble politianmeldt for det. Sto i brevet at jeg var anmeldt for ærekrenkelse. Men saken ble henlagt Endret 17. april 2011 av KattaErDau Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 Anmeldt for legemsbeskadigelse, henlagt. Anmeldt for biltyveri, den saken va jo ganske lol siden det var en afganer som tilslutt be dømt uten at eg fekk innkallese til retten engang, va visst en skriveleif en plass Merkelig det der. For noen år siden sto det i et eller annet register at en tilfeldig araber ellerno eide mobilen min Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. april 2011 Rapporter Del Skrevet 18. april 2011 Har vært en tur på glasscellen i forbindelse med en bytur, var en dørvakt som var redd meg så han sendte 3 vakter på meg som ble fulgt opp av tre politifolk. Var ikke verre enn at jeg ble sittende der til 11 om morgningen. Politiet selv viste ikke selv hvorfor jeg ble tatt inn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå