Gå til innhold

Politianmeldt


Danko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har blitt anmeldt for vold, det var en fyr som slo meg og trua meg med en kniv og softgun (så ekte ut) fordi jeg tydligvis hadde dulta borti han... (Yeah, right..) så jeg slo han "litt"... Jeg anmeldte han, og stakkars fyren fikk bøter for voldsbruk og trusler, en liten stund i fengsel. +noen små smerter i ansiktet.. Saken mot meg ble henlagt, ingen vet hvorfor.

 

Diskutant: Hvis du klinket fyren som truet deg med kniv kan det kalles noe nermt selvforsvar??

Endret av Medlem-205774
Lenke til kommentar

Har aldri anmeldt noe tror jeg... Men har blitt truet av sinte naboer i barndommen med både politianmeldelse og store greier.

 

En gang kom et gammelt kvinnfolk å skulle banke meg fordi jeg liksom hadde satt fyr på og brent ned en huske/disse/svinge elller hva du kaller det... sånn på lekeplassen, heldigvis for meg lå jeg hjemme med 40 i feber så alle skjønte jeg var uskyldig utenom hun gamle damen... ganske skummelt uansett. begynner vel å bli 10-12 år siden nå...

Lenke til kommentar

Jeg ble anmeldt for snøballkasting, jeg og noen venner. Og det at vi ripa opp ei Porsche. At det ble sak av det i det hele tatt, var at han som eide huset og Porscha hadde kjenninger. Lame å bo på en liten plass. Ble henlagt, intet straffbart grunnlag.

 

Har anmeldt en gal full mann som klikka på meg på jobb når ikke vi tok MasterCard... "Jeg er RIK, jeg er dommer, jeg har masse kjenninger, jeg skal få BURA DEG INNE! Hører du det?!" På slutten av historia skulle han til å slå meg. Oh, the adrenaline! Nei, les hele historia i "Kunder på jobben din" en plass.

 

Anmeldte han, men er ikke innkalt som vitne, så det skjedde nok ikke noe.

Lenke til kommentar

Flott at jeg klarte å lage gigatypo der. De TRODDE vi laga ripe. Vi var og sjekka etterpå, det var ingenting på den bilen, (jeg var ikke nærmere enn 10 meter), to av vennene mine var 1 meter unna, langt nok til å ikke klare å lage riper.

 

Han ville bare ha penger antakeligvis.

 

Men nei, glemme å skrive 10 ord, og dere går løs på meg. Det er alltid to sider av en historie vettu!

 

Btw, kom og knekk arma mi om du vil :) Om du finner meg, og om du klarer det. Men jeg tror ikke en typo er verdt noen tusen i flybiletter og taxi osv osv :)

Endret av Jimbolaia Jones
Lenke til kommentar

Har anmeldt flere for drapstusler, truing med kniv, luftvåpen etc. Høres ikke Fjell (regner med det er en del som har hørt om stedet) i Drammen ut som et flott sted å vokse opp? Ghetto FTW. Synd Politiet ikke får gjort så mye når foreldrene er enda dummere enn ungene igjen og nekter å forstå.

Har også anmeldt en kar for trakassering og drapstrusler, noe som resulterte i at jeg fikk prioritet hos Politiet om jeg ble nødt til å ringe 112. Hyggelig!

Har sovet over på Casa del Policias "luksushotell", et særdeles dyrt, minimalistisk og forbausende høylydt hotell. Lært på den vanskelige måten at det ikke lønner seg å gjøre ting man ikke burde gjøre. Hadde for øvrig bare godt av det. Man har som regel det.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Har anmeldt flere for drapstusler, truing med kniv, luftvåpen etc. Høres ikke Fjell (regner med det er en del som har hørt om stedet) i Drammen ut som et flott sted å vokse opp? Ghetto FTW. Synd Politiet ikke får gjort så mye når foreldrene er enda dummere enn ungene igjen og nekter å forstå.

Har også anmeldt en kar for trakassering og drapstrusler, noe som resulterte i at jeg fikk prioritet hos Politiet om jeg ble nødt til å ringe 112. Hyggelig!

Har sovet over på Casa del Policias "luksushotell", et særdeles dyrt, minimalistisk og forbausende høylydt hotell. Lært på den vanskelige måten at det ikke lønner seg å gjøre ting man ikke burde gjøre. Hadde for øvrig bare godt av det. Man har som regel det.

 

Belastet miljø i Fjell, men ikke det verste her i landet.

Lenke til kommentar

Har anmeldt flere for drapstusler, truing med kniv, luftvåpen etc. Høres ikke Fjell (regner med det er en del som har hørt om stedet) i Drammen ut som et flott sted å vokse opp? Ghetto FTW. Synd Politiet ikke får gjort så mye når foreldrene er enda dummere enn ungene igjen og nekter å forstå.

Har også anmeldt en kar for trakassering og drapstrusler, noe som resulterte i at jeg fikk prioritet hos Politiet om jeg ble nødt til å ringe 112. Hyggelig!

Har sovet over på Casa del Policias "luksushotell", et særdeles dyrt, minimalistisk og forbausende høylydt hotell. Lært på den vanskelige måten at det ikke lønner seg å gjøre ting man ikke burde gjøre. Hadde for øvrig bare godt av det. Man har som regel det.

 

Belastet miljø i Fjell, men ikke det verste her i landet.

Kommer nok an på erfaringer, men belastet er en god beskrivelse.

Lenke til kommentar

Har anmeldt to ganger. Første var tyveri av sykkel, så tyveri av mobil. Holdt på å bli en tredje gang, var en kar som prøvde å slå meg ned på byen (men jeg var lur og løp), politiet tok han inn og satt han på glattcelle for ordensforstyrrelse fordi han hadde vært borti noe bråk før, og spurte om jeg ville anmelde. De sa at de kom til å anmelde han uansett, så jeg gadd ikke å risikere å måtte vitne i en eventuell rettsak.

Lenke til kommentar

Har anmeldt en gang. Vaskedama på et hotell i Roma stjal faen meg solbrillene mine. Ekte Gucci til 150 euro kjøpt dagen før. Heldigvis ble det dekket av reiseforsikringen, dog etter jeg hadde kommet hjem. Her koster de jo dobbelt så mye. Politimannen kunne ikke engelsk, men resepsjonisten oversatte. Det virket som de tok det alvorlig, men jeg fikk aldri vite hvordan det endte. Jeg har aldri blitt anmeldt, men holdt på å bli det en gang. En mor på skolen kom bort til meg, og påsto at jeg hadde mobbet sønnen hennes. Jeg skjønte jo selvfølgelig ingenting, jeg har aldri mobbet, men hun sa at slik grov mobbing skulle hun ikke la passere. Jeg hørte aldri noe fra politiet, så sønnen må vel ha sagt at jeg var feil person.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...