o0 Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 (endret) Ble anmeldt av politiet i dag..... http://www.ba.no/nyheter/article5389949.ece edit: oi den tråden var gammel den Endret 21. november 2010 av o0 Lenke til kommentar
tempozzz Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Ekstremt bøte nivå, ingen fikk under 10k i bot Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Ble anmeldt av politiet i dag..... Var det du som lekte deg med dekkene til politibilen? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. november 2010 Rapporter Del Skrevet 21. november 2010 Har både blitt anmeldt og anmeldt noen. Lenke til kommentar
o0 Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Ble anmeldt av politiet i dag..... Var det du som lekte deg med dekkene til politibilen? hehe jupp, veldig smart... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Ble anmeldt av politiet i dag..... Var det du som lekte deg med dekkene til politibilen? hehe jupp, veldig smart... Var det verdt 20.000 kroner? 1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 (endret) fikk høre av en læren om fangeopprør, dem løp inn i et rom for dem ikke kunne gjøre noe :!: (MEN HALLO? ER IKKE DEM UTDANNET FOR OG HA KONTROLL OVER SÅNT?" han jobber som vakt i fengslet :!: kjenner at jeg blir irritert Endret 22. november 2010 av Man of war 1945 Lenke til kommentar
o0 Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Ble anmeldt av politiet i dag..... Var det du som lekte deg med dekkene til politibilen? hehe jupp, veldig smart... Var det verdt 20.000 kroner? Hehe nei... Litt merkelig at hvis jeg hadde slått inn trynet til noen med et balltre hadde jeg fått 10-15k, men jaja.... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Dæven, syv års necro? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Ble anmeldt en gang for voldsbruk. En fyr som smelte et glass i ansiktet på en jente som vistnok slo opp med han, så jeg slo han "et par" ganger :o Så prøvde han å angripe meg bakfra når jeg ikke fulgte med, da steppet en svær kar inn og dengte han enda mer. Vi ble begge hevet ut av vaktene på utestedet og ble begge anmeldt. Karen som dengte te kjerringa fikk bli, men ble anmeldt av dama og tror han ble dømt, men er ikke helt sikker. Saken min ble henlagt som "intet straffbart forhold" And that, kids, is why we don't mess with the admins. 4 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 En gang, for vold. Rettsak og greier. Ble frikjent, så det er nå fint Alikevel; rettsak er ikke moro og kan få de verste til å forandre seg Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Har blitt anmeldt en gang. Noen som stjal mopeden min, grisekjørte med den og trakasserte en fyr som gikk langs veien. Han var heeeelt sikker på at det var meg (aner ikke hvem han er) og plutselig stod det to politibiler med blålys utenfor leiligheten min. Var ikke hjemme akkurat da, men ringte selv til politiet for å spørre hva som hadde skjedd, og da sa de at det var like greit at jeg erklærte meg skyldig, for jeg hadde jo gjort det. Jeg nektet jo selvfølgelig for dette og dro ned på politistasjonen dagen etter, der jeg ble med to politimenn inn på et rom, fikk kaffe og pepperkaker, ble avhørt og et par uker senere ble saken henlagt. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 fikk kaffe og pepperkaker, ble avhørt og et par uker senere ble saken henlagt. Det norske politiet 5 Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 har blitt anmeldt fordi jeg nøys uten å holde meg for munnen .. 2 dager etter fikk han kæxxen svineinfluensa.. og dagen etterpå begynte influensaen må ha vært tilfeldig lol Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Har aldri blitt anmeldt. Har anmeldt tyveri av mobil to ganger. Ikke fordi det var håp i det hele tatt om å få de igjen, men forsikringen krevde det. Jeg vet jo hvem som tok den ene, men hevn over en gammel mobil er liksom ikke verdt det. Dog det var jo tidenes mobil, Siemens SX1. PS: Denne tråden er eldre enn brukeren min. Må vel være årets necro? Lenke til kommentar
o0 Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 PS: Denne tråden er eldre enn brukeren min. Må vel være årets necro? hehe gjenvinning kalles det Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 23. november 2010 Rapporter Del Skrevet 23. november 2010 Hah! Tipper å tappe dekkene for luft var verdt 20 000... Har blitt anmeldt for vold, det var en fyr som slo meg og trua meg med en kniv og softgun (så ekte ut) fordi jeg tydligvis hadde dulta borti han... (Yeah, right..) så jeg slo han "litt"... Jeg anmeldte han, og stakkars fyren fikk bøter for voldsbruk og trusler, en liten stund i fengsel. +noen små smerter i ansiktet.. Saken mot meg ble henlagt, ingen vet hvorfor. Jeg må legge fra meg den uvanen min.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Hvilken uvane, å slå folk? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Nei. Å knekke fingre... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. november 2010 Rapporter Del Skrevet 24. november 2010 Knakk du dem når du slo, eller snakker du om andres fingre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå