Gå til innhold

Politianmeldt


Danko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har blitt anmeldt en gang. Det var visstnok for skremmende, truende og hensynsløs oppførsel overfor en småbarnsfamilie. Latterlig. Det som skjedde var at jeg var i nærheten når noen kastet en neve stein på ruta deres. Etter et par uker fikk jeg brev hvor det sto at de ikke fikk sove om natta og sånn.

Lenke til kommentar
Ikke blitt anmeldt selv, men jeg og 3 kompiser anmeldte en tvilsom type under Jazz-Festivalen i Molde for nesten to år siden. Han prøvde å selge oss Softguns :)

 

Den jazzen ble jeg tatt med soft gunn.. kjøpte for 100, sa til purken at jeg betalte 150,- så tjente jeg jaggu me penger åsså..

 

(Han selgeren måtte betale)

Lenke til kommentar
Ikke blitt anmeldt selv, men jeg og 3 kompiser anmeldte en tvilsom type under Jazz-Festivalen i Molde for nesten to år siden. Han prøvde å selge oss Softguns :)

 

Den jazzen ble jeg tatt med soft gunn.. kjøpte for 100, sa til purken at jeg betalte 150,- så tjente jeg jaggu me penger åsså..

 

(Han selgeren måtte betale)

 

Er softgun ulovlig nå plutselig. ops.

Lenke til kommentar
Ikke blitt anmeldt selv, men jeg og 3 kompiser anmeldte en tvilsom type under Jazz-Festivalen i Molde for nesten to år siden. Han prøvde å selge oss Softguns :)

 

Den jazzen ble jeg tatt med soft gunn.. kjøpte for 100, sa til purken at jeg betalte 150,- så tjente jeg jaggu me penger åsså..

 

(Han selgeren måtte betale)

 

Er softgun ulovlig nå plutselig. ops.

 

Før var det det ja! Å iverfall når man går midt i byen med 30 000 perosner rundt seg...

Lenke til kommentar

Er blitt anmeldt et par ganger. Første gangvar for et innbrudd en kompis av meg hadde gjort. Fikk politiet på døren og alt, flaks at jeg hadde godt alibi da. Fant senere ut at det var en kompis av meg som hadde sagt at det var meg, selv om det var han selv som hadde gjort det.

 

Andre gangen var en kis som påsto at jeg hadde skrapet opp siden på bilen hans for 5 år siden. Dette var da mens jeg parkerte min da. Han hadde en ny merce, og jeg en rød saag med svart støtfanger. Det var den feite røde stripen langs siden på den grå metallice mercen å han påsto at jeg hadde løgt den. Dette var da noen timer etter jeg hadde parkert å skulle hente bilen.Jeg prøvde å forklare han at støtfangeren min er svart...det var liksom ikke noe merk på min bil heller etter noe sånt.

 

Men kisen var fast bestemt på at det var min feil. Han tok bilder som F... og fikk no navn og tlf og slikt. Eneste jeg fikk høre var at politiet ringte å sa at jeg skulle bare glemme hele skiten.

 

Noen klarer liksom ikke helt å tenke logisk når pappas merce er blitt skamfert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Oi eg har hatt en del problemer med purken ettersom eg pleide å henge i byen å eg var ikke helt god i hodet som fjortiss (fra 13 til 18 ) Eg var en jævel unge som banket folk for gøy og mange verre ting men eg heldivis kom meg ut av det miljøet og lever lykkelig med pc'n og mine lovlidige venner. Btw den ene alvorlige anmeldelsen da eg var 17 var eg at slo en basket spiller fra oslo så hardt i kassen at han fikk indre blødninger. 10000kr i bot eller fengsel så eg betalte boten.

Ellers var glatt cellen mitt andre hjem hver helg. Rett før eg ble kastet hjemme fra flere ganger men mine foreldre viste råd og kjøpte pc til meg :D

 

Har vært snill siden og holder meg unna utesteder der eg vet det blir trøbbel. Verste eg har gjort som "voksen" er å tyvfiske noen ganger. :lol:

 

 

Edit: Eg anmeldte en idiot som stakk meg med saks da de de prøvde å banke meg men klarte det ikke. 3cm inn i høyre armen og fyren prøvde å stykke meg i ryggen men en person kastet seg over han.

 

Til dere bergensere sier ordet ANACONDA dere noe?

 

Damn... Sikker på at du ikke skulle hett Wario isteden for mario :p ?? :woot:

 

Men seriøst... Ikke bra... Liker ikke sånne som den gamle deg... Makes me shit in my pants... Her om kring heter de som regel ali da, og ikke mario :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har klart å tirre på meg to stykker som minner meg om deg Mario da du var 12-18år, den ene kommer fra Sandnes der hvor jeg bor, og den andre fra Andenes i nord-norge...begge banker folk bare for gøy og ellers i hverdagen har de store problemer når det gjelder familie og skole...de henger med feil folk, noe som gjør dem så voldelige som de er, de går bare rundt å truer folk hele tiden med at de skal drepe dem osv. De er begge rundt 16år og høyden er på 150-160(de trener ikke)...må ikke si meg så redd når jeg er 185 høy og trener daglig med min 10kg vekt :D

Det skal bli en fornøyelse å anmelde dem hvis de flyr på meg noen gang ;)

Lenke til kommentar
Har blitt anmeldt for bruk av Falskepenger jeg. Og når purken spurte om jeg hadde utstyr til og skrive ut slike penger måtte jo jeg seff svare ja. (Har jo det så jeg kan jo ikke lyve.. )

Er printeren utstyret?

 

Har jo fotoprinter og en bra scanner. Iallefall så har vi det i huset og jeg har jo prøvd og scanne inn penger og skrive dem ut igjen. De ser faktisk ikke så ille ut altså. Men jeg hadde jo ingenting slikt på hardisken min da. Har alle slike ting som jeg ikke vil at andre skal se på en CDRW..

Lenke til kommentar

Jeg og noen ble anmeldt (tror vi) av en lastebilsjæfår vi kastet egg på.

Vi slapp altså egg den fra en bro over motorveien og traff midt på frontruten :lol:

Han kjørte rundt og møtte oss på broen, og sa snuten var på vei. Vi syklet som noen galninger vekk derfra :)

 

Aldri hørt noe om saken etter det

Lenke til kommentar

Når jeg bodde på Åneby i nittedal så stod vi ofte ved veikanten og kastet Snøballer og bær (av en eller annen sort) på rutene til billene. Selvom endel biler stoppet og eiern kom ut så kunne vi terenget litt bedre enn folk flest...

 

Ble bare ferska en gang og da bare begynnte jeg og skrive som en unge og at jeg ble voldtatt. Mannen løp.... Desverre er dette alt for lenge siden nå.. :(

Lenke til kommentar

Hehe, har kastet noen snøballer i mine dager jeg og ja.. både på vanlige ruter og bilruter. Tror ikke vi har blitt anmeldt noen ganger, men har fått en sinna sjåfør etter oss noen ganger ja :smile:

 

Men vi hadde alltid den fordelen at vi var godt kjent i nærmiljøet/skogen ved siden av veien :woot:

Lenke til kommentar
Når jeg bodde på Åneby i nittedal så stod vi ofte ved veikanten og kastet Snøballer og bær (av en eller annen sort) på rutene til billene. Selvom endel biler stoppet og eiern kom ut så kunne vi terenget litt bedre enn folk flest...

 

Ble bare ferska en gang og da bare begynnte jeg og skrive som en unge og at jeg ble voldtatt. Mannen løp.... Desverre er dette alt for lenge siden nå.. :(

 

 

trokke det hjelper å skrive at du blir voldtatt da

Lenke til kommentar

Ble bare ferska en gang og da bare begynnte jeg og skrive som en unge og at jeg ble voldtatt. Mannen løp.... Desverre er dette alt for lenge siden nå.. :(

 

 

trokke det hjelper å skrive at du blir voldtatt da

 

Skal ikke undervurdere tekst. Den har utrolig makt, men akkurat i dette tilfellet tror jeg det hadde vaert bedre aa hyle enn aa skrive @voldtatt@ i snoeen. :lol:

Lenke til kommentar
Yup men man ser på kem som er dine ekte gode venner når du virkelig kommer i trøbbel og de bare gir skitt i deg. Nå har eg bare venner eg stoler 100% på og som eg kan snakke med om whatever. Livet er bedre slikt dessuten er jo eg blitt "voksen".
:yes: Så sant så sant...har ikke fått testa ut om mine venner er ekte gode venner...men jeg stoler ivertfall på dem ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...