Gå til innhold

Politianmeldt


Danko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke blitt anmelt, men grunnet et privatsalg, så truet vedkommende som kjøpte min 1400 Athlon med forliksrådet grunnet at prosessoren ikke fungerte da han prøvde den. Han sendte den tilbake til meg, og krevde pengene tilbake. En liten kikk på kjernen viste at det var brukket av en liten bit. Jeg hadde dessverre ingen bilder av prosessoren fra før jeg sendte den, så jeg måtte bite i det sure eplet. Fra nå av tar jeg alltid bilder av det jeg selger før jeg sender det :)

Lenke til kommentar

Naboen min anmeldte meg og tok meg til retten fordi jeg plaffet på huset hans med luftgevær

"Ehh.. jeg bare pusset geværet jeg og så gikk den av, tilfeldigvis var den ladd og tilfeldigvis skjedde det en 10-15 ganger.. "

Jeg ble frikjent. Lenge leve det norske rettsystemet! :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Jeg ble frikjent. Lenge leve det norske rettsystemet! :D

:woot: Det norske rettsystemet er ikke noe å være redd for hvertfall, Veronika og de fikk jo bare en liten ferie i forrhold til det som kunne skjedd i andre land!

Egentlig så er rettsystemet helt tåpelig, men jeg burde vel egentlig ikke klage? :p

Lenke til kommentar
Har anmeldt noen en gang før; en hund angrep meg. Vi var og spilte fotball, og plutselig stod en hund å så på oss. Plutselig la  han på sprang etter MEG og bet meg gjentatte ganger i foten  :-?

Eieren forklarte selvfølgelig at hunden bare vill leke, men jeg så drapsblikket i øynene på hunden, som ikke hadde bånd eller eier tilstede. Aldri vært så redd før, trodde den skulle drepe meg. :roll:

Har sett drapsblikket jeg også. Bevis

 

(Det er armen min ja, og selv om den ser deformert og solbrent ut, så er den ikke det. Det er bare jeg som har lekt med kontrasten + at det er tatt fra en merkelig vinkel. Du ser det mye bedre i RL. Det er BTW øverst på biceps. Den %%& hunden bet meg uten forvarsel.)

Lenke til kommentar

Selv så har jeg fått 4 fartsbøter, en piggdekk bot og 2 parkeringsbøter.

Prøvd å anmelde to ganger, var narksier som var kjenniger av politiet, men har aldri hørt noe. Tror vi får ta saker i egne hender her....

 

Ellers så har jeg blitt anmeldt får å brenne ned en garasje til en lærer, men da var jeg under kriminell lavalder. :D

 

Så har noen prøvd å anmelde meg pga råkjøring i smalgatene i risør, men det kunne de ikke bevise :)

Lenke til kommentar

Ble anmeldt en gang for voldsbruk. En fyr som smelte et glass i ansiktet på en jente som vistnok slo opp med han, så jeg slo han "et par" ganger :o Så prøvde han å angripe meg bakfra når jeg ikke fulgte med, da steppet en svær kar inn og dengte han enda mer. Vi ble begge hevet ut av vaktene på utestedet og ble begge anmeldt. Karen som dengte te kjerringa fikk bli, men ble anmeldt av dama og tror han ble dømt, men er ikke helt sikker.

 

Saken min ble henlagt som "intet straffbart forhold" :woot:

Lenke til kommentar

Oi eg har hatt en del problemer med purken ettersom eg pleide å henge i byen å eg var ikke helt god i hodet som fjortiss (fra 13 til 18 ) Eg var en jævel unge som banket folk for gøy og mange verre ting men eg heldivis kom meg ut av det miljøet og lever lykkelig med pc'n og mine lovlidige venner. Btw den ene alvorlige anmeldelsen da eg var 17 var eg at slo en basket spiller fra oslo så hardt i kassen at han fikk indre blødninger. 10000kr i bot eller fengsel så eg betalte boten.

Ellers var glatt cellen mitt andre hjem hver helg. Rett før eg ble kastet hjemme fra flere ganger men mine foreldre viste råd og kjøpte pc til meg :D

 

Har vært snill siden og holder meg unna utesteder der eg vet det blir trøbbel. Verste eg har gjort som "voksen" er å tyvfiske noen ganger. :lol:

 

 

Edit: Eg anmeldte en idiot som stakk meg med saks da de de prøvde å banke meg men klarte det ikke. 3cm inn i høyre armen og fyren prøvde å stykke meg i ryggen men en person kastet seg over han.

 

Til dere bergensere sier ordet ANACONDA dere noe?

Lenke til kommentar
Naboen min anmeldte meg og tok meg til retten fordi jeg plaffet på huset hans med luftgevær

"Ehh.. jeg bare pusset geværet jeg og så gikk den av, tilfeldigvis var den ladd og tilfeldigvis skjedde det en 10-15 ganger.. "

Jeg ble frikjent. Lenge leve det norske rettsystemet! :D

 

Nice!! :yes: Har ikke blitt anmeldt, men en gammel dame ringte til politiet da jeg og noen venner spionerte i fra hagen.... Har aldri anmeldt noen...

Lenke til kommentar
Sjåføren min og hans to kompiser bestemte seg for å "leike" litt med min bil mens jeg var på utested og koste meg. De filmet seg selv i cockpit på bilen i hastigheter oppi 200 km/t, filmet fartsskilter, speedometer, seg selv og skiltene på bilen de tufsene. Anyway, purken fikk tak i filmen og jeg ble anmeldt da det var min bil.

 

Du som var på nyhetene? :lol:

Lenke til kommentar
Oi eg har hatt en del problemer med purken ettersom eg pleide å henge i byen å eg var ikke helt god i hodet som fjortiss (fra 13 til 18 ) Eg var en jævel unge som banket folk for gøy og mange verre ting men eg heldivis kom meg ut av det miljøet og lever lykkelig med pc'n og mine lovlidige venner. Btw den ene alvorlige anmeldelsen da eg var 17 var eg at slo en basket spiller fra oslo så hardt i kassen at han fikk indre blødninger. 10000kr i bot eller fengsel så eg betalte boten.

Ellers var glatt cellen mitt andre hjem hver helg. Rett før eg ble kastet hjemme fra flere ganger men mine foreldre viste råd og kjøpte pc til meg :D

 

Har vært snill siden og holder meg unna utesteder der eg vet det blir trøbbel. Verste eg har gjort som "voksen" er å tyvfiske noen ganger. :lol:

 

 

Edit: Eg anmeldte en idiot som stakk meg med saks da de de prøvde å banke meg men klarte det ikke. 3cm inn i høyre armen og fyren prøvde å stykke meg i ryggen men en person kastet seg over han.

 

Til dere bergensere sier ordet ANACONDA dere noe?

 

h0h0, little nicky :evil::D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...