Gå til innhold

Politianmeldt


Danko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri blitt anmelt for hacking, hacker kùn før gøy, for å skremme kompisene mine. Ganske morsomt..

Men, ble nesten anmelt, for at jeg, og et par kamerater, gikk inn i et solarium, etter en fest..

D var iskalt ute, og vi skulle varme oss..

Om morgenen, kom ei vaskekjærring, jeg og en av kameratene gikk ut, og fikk vanvittig med kjeft.

Men problemet var: Enda en lå å såv!

Vaskekjærringa gikk, for å hente eieren..

Eieren låste opp solariumet, og vekktek kameraten...

Kameraten fortalte eigeren alle navnene, og eigeren fortalte noe om almelding, men, kareraten var fortsatt så full, at han ikke husket alt han sa.

Men, har ikke hørt noe enda, så saken er sikkert lagt død..

d burde den også ha blitt, fra første stund, for solariumet var åpent!

Men, jeg skjemmes som bare juling etter dette!

Huff! :oops:

Lenke til kommentar

Hmm, jeg har ikke blitt anmeldt, bare nesten, men jeg har blitt mistenkt for:

 

- Å rane gamle damer

- Butikktyveri

- Sykkeltyveri

 

Det med raningen var det at jeg på halloween hadde på meg en orange kjeledress som lignet på den fangene bruker. Borte på skolen min stod det en politibil, og jeg gikk bort til den for å se hva det var som skjedde. Da spurte politimannen om jeg hadde noen egg, jeg svarte nei, bare en lekepistol. Og dermed ble jeg anklaget for å gå rundt og rane gamle damer med den lekepistolen :lol: .

 

Og så har jeg seff blitt stoppet pga snøballekasting ol.

Lenke til kommentar

en kompis av men ble annmelt av å kjøre bil da han var12.

fattern gav han en jeep som han, til naboenes store irritasjon, suste rundt i.

men lensmannen ga pokker. sønnen hans har kjørt lett motorsykkel fra dagen han ble fem. :lol: såå noe bot eller inndragelse av kjørekort som han ikke hadde ble det ikke noe av

Lenke til kommentar
lettvektere, men å sitte på glattcelle er ikke kult (det kan jeg skrive under på)

 

Er med på den. kjipt og våkne der 17 mai morgen, og akkurat rekke og blir sluppet ut sånn at folk hadde samlet seg og ventet på toget. men det de så, var meg komme ut av bak-rampen på politistasjonen.

Følte meg ur-klein da,rene gapestokken og 3000 kr fattigere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Fortell hvordan det var der? Var det noen med såpestykker i nærheten  :lol:

Vel da jeg var på glattcella var det et tomt rom uten seng eller noe. kun et hull i gulvet. Før jeg "fikk lov" å gå inn dro snuten av meg buksene og skoa.. :shrug:

 

så du ble tatt i rompa?

Lenke til kommentar
Fortell hvordan det var der? Var det noen med såpestykker i nærheten  :lol:

Vel da jeg var på glattcella var det et tomt rom uten seng eller noe. kun et hull i gulvet. Før jeg "fikk lov" å gå inn dro snuten av meg buksene og skoa.. :shrug:

 

så du ble tatt i rompa?

:lol::lol:
Lenke til kommentar
Fortell hvordan det var der? Var det noen med såpestykker i nærheten  :lol:

Vel da jeg var på glattcella var det et tomt rom uten seng eller noe. kun et hull i gulvet. Før jeg "fikk lov" å gå inn dro snuten av meg buksene og skoa.. :shrug:

 

så du ble tatt i rompa?

 

LoL

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har rent rulleblad og hverken blitt anmeldt eller anmeldt noen.

Men jeg har erfart forskjellen på avhør og forhør.

Det ene er et juridisk begrep.

Det andre er en teknikk politiet bruker i et forsøk på å stresse folk så de enten tyster på andre eller innrømmer ting politiet tror de har gjort.

Skikkelige Kafka-greier og ikke videre artig.

Lenke til kommentar
Resultat der var dekt omkostninger og en fin fin erstatning fra staten  :lol:

Mye spenn?

 

Jeg ble i fjor anklaget for å ha knust en bil :lol:

Og det på et tidspunkt jeg lå og sov godt i senga mi.

Karen var hissig, og kom "for å ta en alvorsprat med meg" 4-5 ganger. Det hjalp jo ikke mye at jeg lo av han og sa: "Nei, det har jeg ikke....var det noe mer?"

Lenke til kommentar
Fortell hvordan det var der? Var det noen med såpestykker i nærheten  :lol:

Vel da jeg var på glattcella var det et tomt rom uten seng eller noe. kun et hull i gulvet. Før jeg "fikk lov" å gå inn dro snuten av meg buksene og skoa.. :shrug:

 

så du ble tatt i rompa?

:grumpy:NEI! :grumpy:

 

Men særiøst, tror det var fordi jeg hadde belte og lisser på skoa.. kunne jo hende jeg ville prøve å henge meg selv... :shrug:

Lenke til kommentar

Rekorden i idioti har nok jeg, dette ligger 10-12 år tilbake i tid, vinterstid, var på et utested like saga kino, og trengte litt luft klokka 2-3 om natta. Kompis og jeg følte trang til å late vannet så vi sikta på første og beste bil. Det vi ikke så(sveiseblinde som vi var) var at det var en politibil utenfor en politistasjon, oops. Ikke glattcelle, men tror vi unnslapp det pga av litt vel hardhendt arrest fra politiet....

Uansett, -1500,- på konto :x

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Har aldig blitt anmeldt...og har aldrig anmeldt noen ;)

 

Stemmer nok det.. For siden du staver aldri, aldriG så er du vel under straffbar alder? :p :wink:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvem er det egentlig som gidder å anmelde folk som ikke personlig har skadet dem? En kamerat av meg ble anmeldt fordi han hadde en bakpå på mopeden av noen som stod i vinduet hjemme og tilfeldigvis så det :grumpy:

 

Har selv aldri blitt anmeldt, bare nesten en gang da jeg og noen kamerater kasta snøballer på vinduet til den grimmeste fyren i gata i..tja--20min? Plutselig kom en stor bil med krafitge lykter kjørende mot oss, og jeg ble mildt sagt vettskremt, tenkte først på å stikke som bare juling, men la fort i fra meg den tanken :yes: Fyren kom ut halvnaken og gaula mens han spyttet randt ut av kjeften på han..politiet forklarte til han fyren at de ikke kunne gjøre mye mer om han anmeldte. Vi fikk bare beskjed om å si i fra hjemme, før de ringte..jeg sa i fra hjemme for å få en "mildere straff, men politiet ringte seff ikke :evil:

 

Har anmeldt noen en gang før; en hund angrep meg. Vi var og spilte fotball, og plutselig stod en hund å så på oss. Plutselig la han på sprang etter MEG og bet meg gjentatte ganger i foten :-?

Eieren forklarte selvfølgelig at hunden bare vill leke, men jeg så drapsblikket i øynene på hunden, som ikke hadde bånd eller eier tilstede. Aldri vært så redd før, trodde den skulle drepe meg. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...