Gå til innhold

Politianmeldt


Danko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble anmeldt av politiet i dag.....

Var det du som lekte deg med dekkene til politibilen?

 

hehe jupp, veldig smart...

Var det verdt 20.000 kroner? :)

 

Hehe nei... Litt merkelig at hvis jeg hadde slått inn trynet til noen med et balltre hadde jeg fått 10-15k, men jaja....

Lenke til kommentar

Ble anmeldt en gang for voldsbruk. En fyr som smelte et glass i ansiktet på en jente som vistnok slo opp med han, så jeg slo han "et par" ganger :o Så prøvde han å angripe meg bakfra når jeg ikke fulgte med, da steppet en svær kar inn og dengte han enda mer. Vi ble begge hevet ut av vaktene på utestedet og ble begge anmeldt. Karen som dengte te kjerringa fikk bli, men ble anmeldt av dama og tror han ble dømt, men er ikke helt sikker.

 

Saken min ble henlagt som "intet straffbart forhold" :woot:

And that, kids, is why we don't mess with the admins. :yes:
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har blitt anmeldt en gang. Noen som stjal mopeden min, grisekjørte med den og trakasserte en fyr som gikk langs veien. Han var heeeelt sikker på at det var meg (aner ikke hvem han er) og plutselig stod det to politibiler med blålys utenfor leiligheten min.

 

Var ikke hjemme akkurat da, men ringte selv til politiet for å spørre hva som hadde skjedd, og da sa de at det var like greit at jeg erklærte meg skyldig, for jeg hadde jo gjort det.

 

Jeg nektet jo selvfølgelig for dette og dro ned på politistasjonen dagen etter, der jeg ble med to politimenn inn på et rom, fikk kaffe og pepperkaker, ble avhørt og et par uker senere ble saken henlagt.

Lenke til kommentar

Har aldri blitt anmeldt. Har anmeldt tyveri av mobil to ganger. Ikke fordi det var håp i det hele tatt om å få de igjen, men forsikringen krevde det.

Jeg vet jo hvem som tok den ene, men hevn over en gammel mobil er liksom ikke verdt det. Dog det var jo tidenes mobil, Siemens SX1.

 

 

PS: Denne tråden er eldre enn brukeren min. Må vel være årets necro? :)

Lenke til kommentar

Hah!

Tipper å tappe dekkene for luft var verdt 20 000...

 

Har blitt anmeldt for vold, det var en fyr som slo meg og trua meg med en kniv og softgun (så ekte ut) fordi jeg tydligvis hadde dulta borti han... (Yeah, right..) så jeg slo han "litt"... Jeg anmeldte han, og stakkars fyren fikk bøter for voldsbruk og trusler, en liten stund i fengsel. +noen små smerter i ansiktet.. Saken mot meg ble henlagt, ingen vet hvorfor.

 

Jeg må legge fra meg den uvanen min.. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...