Gå til innhold

Politianmeldt

Danko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har blitt anmeld tre ganger!En gang for og kjøre båt med for stor motor og i tilleg være under lovlig alder.(Like i care).

En gang for og ha vært på fest på en offentlig strand.Alle som var der ble anmeldt.

En gang for og kjøre bil og ikke være gammel nok.

Men jeg har aldri fått noe pes fra politiet for de som har andmelt meg har ikke hatt noe bevis.Politiet har bare kommet en tur og sjekket "åstedene".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Anmeldt mange men ikke blitt anmeldt selv.

Anmeldt folk som kjører i meg(3 ganger på trå sykkel og 4 ganger med bil). Resultat gj.snitt 4000kr i bot :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
lettvektere, men å sitte på glattcelle er ikke kult (det kan jeg skrive under på)

Fortell hvordan det var der? Var det noen med såpestykker i nærheten

:lol:

Lenke til kommentar

Blei anmeldt i fjor for brudd på veitrafikklovens §5 og §6 som går på fartsovertredelse. Jeg fikk status som mistenkt og vitne. Saken ble for mitt vedkommende henlagt etter bevisets stilling.

Sjåføren min og hans to kompiser bestemte seg for å "leike" litt med min bil mens jeg var på utested og koste meg. De filmet seg selv i cockpit på bilen i hastigheter oppi 200 km/t, filmet fartsskilter, speedometer, seg selv og skiltene på bilen de tufsene. Anyway, purken fikk tak i filmen og jeg ble anmeldt da det var min bil.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Å joda. Jeg har blitt anmeldt selv. Nekta å godta en bot pga av brudd på veitrafikk loven. Den var helt feil men politiet nektet å innse det så da ble det anmeldelse.

Var i retten med advokater og selvfølgelig viste jeg vi ville vinne. Dommeren refsa politiet siden det var en ubrukelig sak og at de måtte vite bedre. Resultat der var dekt omkostninger og en fin fin erstatning fra staten :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...