Danko Skrevet 26. april 2003 Rapporter Del Skrevet 26. april 2003 Er det noen her som har blitt anmeldt før? Evt. pga. av hva? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 26. april 2003 Rapporter Del Skrevet 26. april 2003 Jeg har ikke blitt anmeldt noen gang, men jeg har anmeldt 4 personer for butikktyveri. Det er digg å anmelde dem man hater Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 26. april 2003 Rapporter Del Skrevet 26. april 2003 blitt anmeldt for løsgjengeri. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 26. april 2003 Rapporter Del Skrevet 26. april 2003 Ikke blitt anmeldt selv, men jeg og 3 kompiser anmeldte en tvilsom type under Jazz-Festivalen i Molde for nesten to år siden. Han prøvde å selge oss Softguns Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. april 2003 Rapporter Del Skrevet 26. april 2003 Nesten, pga hacking.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. april 2003 Rapporter Del Skrevet 26. april 2003 Har aldig blitt anmeldt...og har aldrig anmeldt noen Lenke til kommentar
Danko Skrevet 26. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2003 Nesten, pga hacking.. Samme som meg da.. Bortsett i fra nesten. Anmeldt for l337 h4x0ring og trussler på e-mail. Lol:) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 26. april 2003 Rapporter Del Skrevet 26. april 2003 Jeg var nære ved å bli anmeldt. En gammel dame påsto at jeg var fra TV Norge og hadde filmet ulovlig i hennes eget hjem... ...det hadde jeg selvfølgelig ikke gjort, men jeg skal innrømme at jeg var der. 1 Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 26. april 2003 Rapporter Del Skrevet 26. april 2003 Jeg har blitt anmeld tre ganger!En gang for og kjøre båt med for stor motor og i tilleg være under lovlig alder.(Like i care). En gang for og ha vært på fest på en offentlig strand.Alle som var der ble anmeldt. En gang for og kjøre bil og ikke være gammel nok. Men jeg har aldri fått noe pes fra politiet for de som har andmelt meg har ikke hatt noe bevis.Politiet har bare kommet en tur og sjekket "åstedene". Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 26. april 2003 Rapporter Del Skrevet 26. april 2003 Har blitt anmeldt for tyveri & hærverk engang for lenge siden, men slapp unna pga den kriminelle lavalder. Ellers har jeg mer en en gang blitt tatt for besittelse og bruk av narkotiske stoffer, havna på glattcella fordi noen var glad i å synge... men men that's life 2 Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. april 2003 Rapporter Del Skrevet 26. april 2003 satte litt fyr på skien kommune sitt utsstyr og Telehor trua med andmeldelse pga jeg hadde det gøy med netbus ... når jeg var 14 ... (da var netbus veldig morsomt) Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 26. april 2003 Rapporter Del Skrevet 26. april 2003 jeg ble nesten anmelt for "ring på spring", det var vanvittig gøy den gang.. og...go.. noe mer jeg ikke husker, jeg sier det når jeg kommer på det.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. april 2003 Rapporter Del Skrevet 26. april 2003 har bare anmeldt for sykkeltyveri. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 26. april 2003 Rapporter Del Skrevet 26. april 2003 lettvektere, men å sitte på glattcelle er ikke kult (det kan jeg skrive under på) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 26. april 2003 Rapporter Del Skrevet 26. april 2003 Anmeldt mange men ikke blitt anmeldt selv. Anmeldt folk som kjører i meg(3 ganger på trå sykkel og 4 ganger med bil). Resultat gj.snitt 4000kr i bot Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 26. april 2003 Rapporter Del Skrevet 26. april 2003 lettvektere, men å sitte på glattcelle er ikke kult (det kan jeg skrive under på) Fortell hvordan det var der? Var det noen med såpestykker i nærheten Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 26. april 2003 Rapporter Del Skrevet 26. april 2003 Blei anmeldt i fjor for brudd på veitrafikklovens §5 og §6 som går på fartsovertredelse. Jeg fikk status som mistenkt og vitne. Saken ble for mitt vedkommende henlagt etter bevisets stilling. Sjåføren min og hans to kompiser bestemte seg for å "leike" litt med min bil mens jeg var på utested og koste meg. De filmet seg selv i cockpit på bilen i hastigheter oppi 200 km/t, filmet fartsskilter, speedometer, seg selv og skiltene på bilen de tufsene. Anyway, purken fikk tak i filmen og jeg ble anmeldt da det var min bil. 3 Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 26. april 2003 Rapporter Del Skrevet 26. april 2003 Til de som har anmeldt: er det ikke bedre å ta saken i egne hender? (ikke at jeg er for blodhevn, men....) Å anmelde andre syns jeg er litt pinglete... 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 26. april 2003 Rapporter Del Skrevet 26. april 2003 Å joda. Jeg har blitt anmeldt selv. Nekta å godta en bot pga av brudd på veitrafikk loven. Den var helt feil men politiet nektet å innse det så da ble det anmeldelse. Var i retten med advokater og selvfølgelig viste jeg vi ville vinne. Dommeren refsa politiet siden det var en ubrukelig sak og at de måtte vite bedre. Resultat der var dekt omkostninger og en fin fin erstatning fra staten Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 26. april 2003 Rapporter Del Skrevet 26. april 2003 Bare nesten..pga. ulovlig mopedkjøring ..da jeg var 14. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå