Gjest NJida Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Noen sin hårvekst er vel mer ekstrem enn andres. Men min er veldig ekstrem! Om jeg klipper meg kort, som jeg liker er det rimeligt langt igjen etter to uker! Og etter 1 månede er det en MYE! Finnes det noen måter å stoppe den ekstreme hårveksten? eller er det nothing to do? Skallet er ingen alternativ.. Avhengig av voks. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det kunne vært atskillig verre? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Lurer også på dette. Hater å måtte gå så ofte til frisøren, koster jo flesk. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skaff deg en hårklipper hvor du kan velge mellom ulike lengder... effektiv trimming og billig i lengden... Lenke til kommentar
Gjest Guest_sd_* Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skaff deg en hårklipper hvor du kan velge mellom ulike lengder... effektiv trimming og billig i lengden... Nei. Maskinkort hår er ikke helt min greie. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Få en kompis eller noe til å klippe deg det går som oftest fint og er gratis Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Med litt trening så trenger det ikke bli maskinkort selv om du bruker maskin... Men skjønner at treningsperioden ikke er fristende Lenke til kommentar
Gjest Guest_sd_* Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Med litt trening så trenger det ikke bli maskinkort selv om du bruker maskin... Men skjønner at treningsperioden ikke er fristende Er ikke noe finasielt problem.. Men er bare irriterendes at det skal vokse så fort... Lenke til kommentar
Gjest Guest_sd_* Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Quotet feil innlegg btw.. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ikke for å være drittsekk, men jeg skulel ønske håret mitt vokste fort. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg også.... Vil kalle dette et luksusproblem. Ellers er det nok best å få seg en venn eller venninne som kan/har lyst å klippe hår. Tid bruker du jo uansett hvem som klipper og hvor du klipper. Fins nok få midler du kan bruke for å gjøre at veksten blir mindre, om det fins noen vil jeg ikke anbefale dette. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Definitivt et luksusproblem! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hva er det dere ser som er så positivt med at håret vokser raskt? Det at man så og si må gå til frisøren annen vær mnd... For selv ser jeg ikke noe godt med det, heller ikke at håret mitt er så tykt og fyldig noe som tydligvis også skal være en luxusproblem Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hah. Normalt hos meg og. Tar alt med høvveln på søndag og en uke etter er det nesten en centimeter igjen. Lenke til kommentar
Kaller alle biler Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Frisør annenhver måned vil jeg ikke kalle veldig ekstremt.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Pff. Til meg er det slik at jeg starta med langt, så ville jeg ha kort og da killpa jeg megselv annenhver uke på badet hjemme med maskin. Nå har jeg tatt absolutt alt og barberer meg oppå toppen i slutten av hver uke. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Mitt hår vokste fort og veldig tykt, men siste året har det blitt adskillelig tynnere og vokser IKKE like fort. Det suger. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Har klippet meg privat (ofte selv) siden begynnelsen av 70-talet jeg. Var hos frisør i 1973 siste gang. Ingen problem det, de selger flotte hårklippere på Europris o.l som har sånne forskjellige forlengere. Klipper så jamt og fint at en frisør kunne ikke drømt om å få det bedre. Frisør er bortkastede penger jeg har spart tusenvis på Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Samme visjon jeg har og. 20 minutter på badet = 330 spenn hos en frisør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå