Glorfindel Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg jakter på noen gitte numre av EDGE av George Gilman. Dette er en eldre western serie i pocket format. Jeg er på jakt etter nummre 1,2,23,24,25,27 samt 30 og oppover. Gi beskjed hvis noen vet hvem som selger ... Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg heiv nettopp en pappeske med gamle Western pocketer =( Var ingen som ville ha de, så da gikk det sånn. Hadde du bare vært noen uker tidligere så kanskje hadde du hatt flaks Min tips til deg: Finn en bruktbok butikk. De er som regel fylt til randen med slike bøker. Lenke til kommentar
Glorfindel Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Min tips til deg: Finn en bruktbok butikk. De er som regel fylt til randen med slike bøker. Har prøvd her i Bergen,- no luck... Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Du kan jo se hva du finner på Ebay da`? http://books.shop.ebay.com/items/Books__W0...oksQQ_sacatZ267 Da blir det jo på engelsk, men siden det er en pocket serie så er det nok et lett språk Lenke til kommentar
Glorfindel Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Takk for tipset, men det blir fort jæsla dyrt. Engelsk er ikke noe problem, men shipping... Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Ja kan tenke meg den svir, du kan jo ringe rundt til bruktbok butikker i Norge å høre. Da kan du jo eventuelt kjøre og hente selv til og med. Å, har du spurt på biblioteket? De kan bestille fra andre bibliotek over hele landet så sjansen burde være der. Endret 27. mars 2009 av Mirzá_Rezá_Kirmán Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå