AnBa Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Jeg jobber med et prosjekt angående resirkulering av papir, men sliter virkelig med å finne ut hvordan dette fungerer. Det skal handle om resirkulering i nærområdet, gjerne i Rogaland. Jeg trenger egentlig bare en side hvor det blir forklart hvordan resirkuleringsprosessen av papir går for seg. Any help? Og ja, jeg har brukt wikipedia på norsk og engelsk. Endret 26. mars 2009 av KristofferAG Lenke til kommentar
HValder Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Du tenkte logisk: resirkulering = OT? Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Du tenkte logisk: resirkulering = OT? Hvor ellers? Fant ikke noe annet sted å poste det. Samfunn? Helse? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det foregår rett og slett av at man brenner papiret. Når papiret brenner, oppstår det en del gasser som forsvinner ut i lufta. Noe av dette er CO2, som jo trær bruker til å lage mer av seg selv. Resten av gassene går opp i himmelen, og kommer ned med regnet, slik at trærne til slutt også bruker de "gamle" trærne til å vokse. Daniel Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Det er vel forbrenning av papir, resirkulering som i gjenbruk er det snakk om. Det jeg trenger nå er vel egentlig å vite hvor papirgjenvinning/resirkulering foregår, mest på Vestlandet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå