Skogslik Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ja som tittel sier. Blir altså outbidda med engang eg har trykkt bid. Er det noe greier selgeren har gjort for at dette sjer? Iriterenes greier. byd opp til 35 dollar nå. gidder ikkje mer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det er vel noen som vil ha det mer enn du da. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Sannsynligvis har han som har budet før deg satt sitt maksbud et godt stykke mer enn det du byr, slik at han hele tiden vil lede. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Man kan jo sette maksgrense på budene. Hvis det faktiske budet ligger på 28 dollar, kan nestenmann by 36 dollar, men på siden står det at nåværende bud ligger på 29 dollar. Det er jo dette som er poenget med budrunder. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Det er vel noen som vil ha det mer enn du da. Tviler på at det sitter en fyr og byr rett etter meg hele tiden Edit: oioi, der leder eg faktisk og. gjikk opp med 2 dollar til. Endret 26. mars 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
nls Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 det er en funksjon som heter maksbud , du legger inn din makssum og hver gang noen byr, men under din makssum, vil det bli registrert som et nytt bud, og siden dette er lagt inn før ditt bud vil denne personen vinne, selv med samme sum Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Hm ok. irriterenes greier vertfall :/ Lenke til kommentar
ca119 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Kan ha autobud hos de fleste auksjonshus ebay, qxl, netthandel! Eks. startprisen er 1 kr og jeg byr 250 kr som autobud da står jeg som budvinner med 1 kr. Sålenge du ikke byr mer en 250 kr, blir jeg budvinnern med beløpet du prøver deg på! Hvor høyt mitt autobud er ser du ikke. Når det gjelder EBAY bør du også være obs på at noen bruker agenter (programmer) som rett før avslutting legger inn nytt/høyere bud. I motsettning til QXL og netthandeln avslutter budrunden presis hos ebay og blir ikke automatisk forlengert om noen byr over deg rett før slutten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå