kjellung Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Heihei, jeg er en gutt som snart skal konfirmeres og jeg har et stort problem! Jeg finner ikke ut hva jeg overhode skal bruke pengene på :\. Jeg har tenkt på biljard bord eller airhockey eller slikt (bare for å ha fått det med, så vil jeg ikke spare de), men bare det at jeg ikke akkurat har helt plass til det der hvor jeg bor nå. Bor i en leilighet så det er ikke så altfor stor plass.. Noen som har noen idèer som kanskje kan hjelpe meg? Takk (Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette så jeg bare tok en plass) Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Spare er vel det mest fornuftige, spar til bil, det kommer du ikke til å angre på Lenke til kommentar
kjellung Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Spare er vel det mest fornuftige, spar til bil, det kommer du ikke til å angre på Har mest lyst til å bruke det på noe som jeg kan ha det gøy med, fordi jeg bryr meg litt mer om nåtiden ;P Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Biljardbord og airhockey hørtes ikke så lurt ut. Husk at du skal flytte ut om bare noen få år, og da kan du jo tro du får plass til slikt. Jeg svei av alle konf-pengene mine på seilflytimer. Det var festlig, men kanskje ikke så veldig nyttig. Hadde jo ikke råd til å ta hele sertifikatet. Hvis jeg fikk velge igjen, hadde jeg nok brukt dem på en god scooter eller et bra anlegg. Særlig det siste er noe du kan ha glede av i mange tiår fremover. Endret 26. mars 2009 av Isbilen Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg kjøpte meg en ny scooter da jeg brukte konfirmasjonspengene, den solgte jeg senere og brukte de til å betale ned litt på min første kjøpte bil Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Er aldri dumt å spare . Mye du kan gjøre senere hvis du vil da, f eks kjøpe deg bil, ta et utvekslingsår osv. Lenke til kommentar
kjellung Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Biljardbord og airhockey hørtes ikke så lurt ut. Husk at du skal flytte ut om bare noen få år, og da kan du jo tro du får plass til slikt. Jeg svei av alle konf-pengene mine på seilflytimer. Det var festlig, men kanskje ikke så veldig nyttig. Hadde jo ikke råd til å ta hele sertifikatet. Hvis jeg fikk velge igjen, hadde jeg nok brukt dem på en god scooter eller et bra anlegg. Særlig det siste er noe du kan ha glede av i mange tiår fremover. Jaja, har vell et poeng der, kan jo kjøpe sånn lett mc eller hva det nå enn heter også da =p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå