lieeN Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hei, jeg har akkurat oppgradert til Windows Xp x64. Jeg er en Counter-Strike gamer og er et viktig for meg å få mousehertzen opp fra 125 til 500. Mousetweakeren som jeg brukte på gamle XP 32bit, fungerer ikke på 64-bits. Brukte Usbmrs11.exe. Noen som vet svaret? Make me happy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ORYwP89mk3 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skal være i kontrollpanel=>mus, klikk hardware tab, deretter properties og advanced settings tab. Jeg har engelsk språk på win, men regner med du finner ut av det Lenke til kommentar
lieeN Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Skal være i kontrollpanel=>mus, klikk hardware tab, deretter properties og advanced settings tab. Jeg har engelsk språk på win, men regner med du finner ut av det Kom såpass langt at jeg kom inn på kontrollpanel->mus->hardware->advanced->STOPP. Det står ingenting om advanced settings tab der. Der er det "General", "Driver", "Power Management". PS: Hvis det er til noen opplysning så er det SP2. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg har også XP x64, og jeg kjører 500 MHz som standar, uten tweaks. Prøv mouserate checker. Lenke til kommentar
lieeN Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg har også XP x64, og jeg kjører 500 MHz som standar, uten tweaks. Prøv mouserate checker. Nope, jeg har 125. Både kjenner det og fikk det på mouseratecheckeren. Lenke til kommentar
lieeN Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Folkens, jeg fant det ut. Du må kjøre setup i den filen jeg har lagt ved. tweak_mouse.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå